掃呢頁CODE去手機

2015年7月11日 星期六

傳翻撻舊愛 Jeana捲掌摑風波 Jeana,何佩瑜,



傳翻撻舊愛 Jeana捲掌摑風波



其他影片:>>






傳翻撻舊愛 Jeana捲掌摑風波

被指是周焯華(洗米華)頭號愛將、太陽集團高層的盧啟邦(Andrew),前年曾因為駕駛其價值469萬元的法拉利戰車,接戴港姐出身的許奕妮而爆出戀情。不過就有傳事件曝光後,Andrew被當時澳門的有錢女友蔡一鳳大興問罪之師,導致許奕妮極速被飛。之後Andrew再跟何佩瑜(Jeana)傳過緋聞,最後無疾而終。

事隔差不多兩年,昨日有讀者報料,指Andrew近日已搭上𡃁模Hera,Hera愛得異常高調,經常在Instagram及facebook大晒兩人的親密照,其中一張他們到日本旅行的自拍照,Hera戴着太陽眼鏡手挽Hermès的Birkin袋向同樣戴太陽鏡的男友撒嬌,以半中不英留言表示:「Why my bb gum len jai(點解我BB咁靚仔)。」



■Jeana傳因遭舊愛盧啟邦翻撻,而被人掌摑。

資料圖片



■Jeana曾與盧啟邦傳過緋聞,當年二人睇電影亦夾定前後腳。

圖片



■Jeana舊愛盧啟邦與



■Andrew前年以名貴跑車接載許奕妮而爆過戀情。資料圖片

「同阿邦冇聯絡」

不過有傳Andrew因為期間有意翻撻Jeana,令Jeana被人掌摑,Jeana昨日接受電話訪問時笑言:「完全冇呢件事(指被摑),我同阿邦都冇聯絡,報料人可能睇得太多微電影,其實𠵱家港產片質素都好好,不妨買張飛入去睇,我部《辣警霸王花》都就上,我扮好打得嘅女飛虎,到時可以請佢(報料讀者)睇。 」另一方面至截稿前Andrew仍未有接聽電話。

採訪:李森

鍾意就快D Share啦!