掃呢頁CODE去手機

2015年8月30日 星期日

「十優港姐」麥明詩 膺雙料冠軍 麥明詩,港姐,



【老虎滯留台上…】「十優港姐」麥明詩 膺雙料冠軍

2015-08-30 22:38:00



左起:冠軍1號麥明詩、亞軍4號龐卓欣及季軍9號郭嘉文。

無綫主辦的香港小姐競選去年被轟「假普選」,由評判篩選出最後三強後才由觀眾選出三甲,被嘲完美演繹全國人大常委會通過的特首選舉框架,為此無綫今年再改賽制,由觀眾、星級評判團及港姐評委會共同選出四強,然後再由觀眾投票選出冠、亞、季軍。

冠軍由1號麥明詩大熱奪得,得票為925,173;亞軍是死敵4號龐卓欣,得票是405,295,季軍是9號郭嘉文,得票是257,064。不過其實今次係由全民「投票」,選出三甲,計法係冠軍有5票(分),亞軍有2票(分),季軍有1票(分),故投票人數實為231,692萬,唔係真係有92萬人投票選麥明詩為冠軍。

另外,今晚港姐泳衣環節,以森林為主題,現場工作人員就推咗一隻LED大老虎出場,一班佳麗都被呢隻大老虎搶晒Po,最搞笑係泳裝環節結束後,原先係要推番隻大老虎入去,不過現場動用逾20個工作人員,都推唔郁隻大老虎,佢被滯留喺台上,仲遮住香港小姐個backdrop,由於隻大老虎相當掗拃,啲嘉賓走位時都要好小心,最後隻大老虎仲陪埋選三甲添﹗



1號麥明詩大熱摘冠及最上鏡小姐



4號龐卓欣,得票率是405,295,比麥明詩少一半。



季軍是9號郭嘉文,得票率是257,064。



打入最後四強的2號馬詩晴。



呢隻大老虎搶晒fo



麥明詩瞓身跳社交舞博加分

















冠軍由1號麥明詩大熱奪得,得票為925,173,但合共投票人數只是23萬左右。

鍾意就快D Share啦!