掃呢頁CODE去手機

2015年8月30日 星期日

吳佩欣戰鬥格蒲Look曝光 吳佩欣,



估唔到吳佩欣個樣斯斯文,原來係一個愛蒲之人。

next 1/1 pre

三點式伸晒脷,睇嚟吳佩欣係玩得之人。

next 1/1 pre

呢張吳佩欣黐住超長曱甴腳眼睫毛,仲露埋黑Bra帶,真係睇到人O晒嘴!

next 1/1 pre

睇嚟吳佩欣異性緣唔錯啵。

next 1/1 pre

睇下佢哋玩到幾開心。

next 1/1 pre

昨日狀態大勇嘅吳佩欣,望自己能打破「后冠魔咒」最後奪獎,認真信心十足!

next 1/1 pre

有讀者報爆料指7號吳佩欣(Sylvia)參選前不但爛玩攬仔愛夜蒲,3年前更在facebook講粗口。她坦言自己是有樣學樣:「當時自己都唔知講咩,依家都唔會再講呢啲嘢。」又指自己不特別喜愛夜蒲,只是行山、踩單車等朋友活動之一。不過,根據讀者提供的相片,相中吳佩欣穿上三點式泳衣,與兩名男士一齊同陽光玩遊戲,看來異性緣不錯。而另一張相,更見她伸晒脷做出反V手勢,肚臍更穿上臍環,一反其給人乖乖女的形象。同時,還有兩張夜蒲相,其中一張,她一身戰鬥格打扮,着上白色喱士短裙,還露出黑色Bra帶,而最令人「O嘴」的是,她戴上超長曱甴腳眼睫毛,認真令人跌眼鏡!同時,有一張相更見她玩到High到爆,還與男士玩自拍,看來其今次真是一「蒲」形象清晒袋。另外,昨日狀態大勇、獲選中試戴后冠的她就望自己能打破「后冠魔咒」最後奪獎,認真信心十足。

鍾意就快D Share啦!