掃呢頁CODE去手機

2015年8月30日 星期日

上圍縮水?黃榕胸鬥艾美琦險甩裙 艾美琦,黃榕,



黃榕(左)條裙唔知係咪因為大咗個碼,搞到就嚟甩咁款,要不停撳實兼喪扯避免走光。

next 1/1 pre

黃榕撳完右邊。

next 1/1 pre

再撳左邊。

next 1/1 pre

然後雙手一夾……嘩!

next 1/1 pre

艾美琦就玩透視誘惑,論睇頭同省鏡程度都唔比黃榕輸蝕。

next 1/1 pre

扮仙女?

next 1/1 pre

黃榕(右)死撐條裙鬆咗同上圍無關!

next 1/1 pre

我夾我夾我夾夾夾……

next 1/1 pre

艾美琦(左)VS黃榕

next 1/1 pre

黃榕(右)話拍親拖都係遇上賤男,有冇咁黑仔呀?

next 1/1 pre

Karl搞笑話如果黃榕(右)35歲前嫁唔出,就免費幫佢喺婚禮扮靚靚。

next 1/1 pre

o靚模黃榕、艾美琦(Amy)及「綠魔」許嘉浩(Karl)出席婚紗展,擔任纖體、豐胸代言人的黃榕及Amy透露很滿意酬勞,共高達六位數字。而穿上白色露肩婚紗的黃榕,裙子一直往下掉,她要一直扯着裙子,樣子非常狼狽!問到是否上圍縮水?她回應:「冇呀,係條裙太重。」

至於Karl則透露近日自己拍攝了真人騷,替待嫁的新娘做婚前準備,他表示:「同佢哋做spa、脫毛等等,有其中一個新娘用一個月減咗二十磅。」而Amy及黃榕均揚言恨結婚,但卻慨嘆自己沒有男友。

期間,黃榕自爆多爛桃花,並說:「好多賤男,香港嘅好男人死晒,絕種架喇!」Amy續說:「我就快要向世界出發,北上發展,我去內地登台嗰陣,發現內地嘅男士質素愈來愈高,可以出口成詩。」但黃榕則表示自己曾與內地、台灣、韓國等地的男生交往,但都覺得對方是賤男,並笑言:「可能我要孤獨終老。」Karl即笑言:「如果你三十五歲之前結婚,我就免費幫你做婚禮。」

鍾意就快D Share啦!