掃呢頁CODE去手機

2015年9月6日 星期日

呂方呃二千萬做飯桶凸襲紅館 粉絲唔識「Do」高呼鄭裕玲 呂方,鄭裕玲,

呂方被汪明荃取笑是「飯桶」,身上只有一舊「腹肌」!

【太陽報專訊】呂方在個唱上遭兩位天后級嘉賓輪流玩謝,先被汪明荃嘲笑是零肌肉「飯桶」,練得一舊豬腩肉「凸」襲紅館,其後再被徐小鳳誤當成電話騙徒,以為他要索取2,000萬「嘉賓費」!席上,有粉絲竟然高呼其舊愛鄭裕玲(DoDo)的名字,認真唔識「Do」!

文:音樂組

攝:司徒國榮

呂方一連兩場的《呂方代表演唱會》前晚假紅館開鑼,全晚請來多位重量級嘉賓助陣,他介紹第一位嘉賓出場時指對方多年前已是心中的女神,有不識趣的觀眾竟大叫「鄭裕玲」,聽到舊愛的名字後,他嬲爆爆說:「你再咁講我真係嬲,我勁小器,雖然同好多阿姐有緣,但呢個世界上有好多阿姐,其實嗰個係汪明荃!」

汪明荃落Order見家長

手持面具出場的汪明荃又唱又跳,其後催呂方帶女友「見家長」:「前幾日練歌,咁我生日佢哋奏咗首歌,點知畀我發現佢捧住……」此時有觀眾高呼「女人!」汪明荃續說:「乜成日講女人!你幾時帶嚟見我?」呂方笑說:「你咪我女人!」但汪明荃未領情,反而踢爆呂方的肌肉「六神合體」:「係捧住個飯盒!你仲食飯?人哋開騷幾舊肌肉,你得一Pat竟然夠膽上紅館,梗係Sell靚聲!」

倫永亮嘲「絕種殭屍」

另一位嘉賓徐小鳳以招牌波點長裙登場,提到最近發生不少電話騙案,原來她當初收到呂方的電話邀請時亦誤以為「中招」:「我心諗做嘉賓使唔使畀2,000萬你呀?」她又打趣稱得知呂方最近積極操肌,擔心他會以三角褲上陣:「好彩你冇!你四四方方幾好呀!雖然唔高大,但聲音似巨人!」

呂方先後被兩位天后及粉絲玩謝,連音樂總監倫永亮亦加入戰團,取笑呂方唱歌時乸口乸面,行路似足殭屍,開玩笑指政府應將他列為「面臨絕種」!呂方感謝倫永亮鼎力幫忙,笑稱要玩「HeHe」結婚,又自爆十多歲時疑似遇上騙徒:「約咗同學個妹去公園玩,佢問我借筆,借咗就冇見過佢啦,支嘢幾百蚊!」

呂方落力獻唱賣靚聲,火辣女Dancer則在旁伴舞,炒熱氣氛!汪明荃邊唱邊跳,瞬間化身千手觀音!一代歌后徐小鳳以招牌波點裙登場,笑稱險「上當」被騙財!倫永亮加入戰團寸爆呂方,呂方卻毫不介意,更即場徵婚!
鍾意就快D Share啦!