掃呢頁CODE去手機

2015年10月12日 星期一

日本靚女+港男老公 雪糕攻MK月賺廿萬 政治時事,





其他影片:>>






「貪新忘舊」為香港人特色之一,早前蜂巢雪糕、棉花冰風行全港,今期又興啲乜?

27歲的神多野壽吏(Juri),來自日本東京,家族經營中日貿易生意,以香港做中轉站,自小對香港有情意結,今年初與大一年的港男勞鈞灝(Michael)一同在旺角登打士街開設日式雪糕店「Check in Tokyo」。

Juri先專攻長紅的牛奶及抹茶雪糕,開業初期更每兩星期推出新款「打游擊」,但因客人反映「食唔切」而轉至一個月一次:「要轉啲香港未有嘅嘢,試過美祿、wasabi等口味,其中以波子汽水味賣得最好,佔八月整體生意七成。」

除了食物,Juri亦將日本服務精神都帶來香港,所以對員工要求都十分高:「最緊要成日笑,有時員工新入嚟都會覺得好奇怪。」而Michael亦指員工收錢一定要用雙手收,無客都要持續叫賣。訪問期間氣溫高達三十多度,鋪內冷氣不大,但收銀的員工仍相當落力叫賣:「有日本軟雪糕!」叫喊近六小時,當她稍不留神,Juri就會走近「示意」。

她深知香港人「相機先食」心理,又喜歡上網,宣傳策略都要改變:「日本比較tradition嘅人會覺得咁影相係無禮貌,甚至有餐廳寫明唔准咁做。而且嗰邊好少人為咗杯雪糕搭幾個地鐵站去試,反而香港一有人放上網就吸引到好多人嚟!」

雪糕店開業自今約5個月,每月賺近20多萬,目標年尾回本。臨近秋冬,加上「零售寒冬」的雙重打擊,Juri坦言無有怕,並指:「我最鐘意challenging,日本開鋪無挑戰性,唔啱我!」

撰文:梁延宇

攝錄:廖健昌 徐栢然
鍾意就快D Share啦!