掃呢頁CODE去手機

2015年10月12日 星期一

蝦頭拋胸扮「羅生門」:平時禾稈冚珍珠啫 蝦頭,羅生門,楊詩敏,



蝦頭扮謝安琪「羅生門Look」冇得輸呀!

next 1/1 pre

SEXY到呢!

next 1/1 pre

邵子風仲要係咁噴水。

next 1/1 pre

蝦頭就話自己平日禾稈冚珍珠。

next 1/1 pre

邵子風頂帽係自己DIY。

next 1/1 pre

蝦頭錫錫壽星仔泰臣。

next 1/1 pre

會唔會貼身咗啲呀?

next 1/1 pre

兩個老友鬼鬼。

next 1/1 pre

泰臣生日願望係繼續「大揪」。

next 1/1 pre

秋生抱病賀壽。

next 1/1 pre

秋生講講吓陳國邦離巢,又無啦啦話自己咁叻,又唔見自己紅。

next 1/1 pre

泰臣40歲生日,於卡拉ok內大搞化妝舞會,壽星公以「張國榮+郭富城造型」亮相,而「蝦頭」楊詩敏與男友邵子風則扮麥浚龍及謝安琪的「羅生門Look」,邵子風更拿噴壺向女友狂噴,製造濕身效果,令蝦頭36C身材盡現眼前,全場起哄!其他嘉賓倘有黃秋生、方力申、葉山豪及周俊偉等,場面熱鬧。

蝦頭與男友孖住做訪問,她透露為這個造型花去多個小時準備:「邵子風頂帽係自己剪成咁,原本我學足謝安琪着幾吋高踭鞋,點知畀人(邵子風)投訴囉,之後就着番平底鞋。」談到激凸身材,蝦頭笑說:「我平日禾稈冚珍珠啫,做晒防走光喇。」她更當着男友面前吻賀泰臣,期間疑似請對方「食波餅」,相當大方。

10月10日正日生日的泰臣,透露生日願望是繼續「大揪」,他說:「繼續我啲『大揪』工作嘛,同埋想身體健康囉。今年聖誕都會喺中環開幾場『大揪騷』,我扮嘢扮上癮,今晚叫齊啲朋友嚟睇我表演,如果反應好,開騷嗰時再做一次。」當問到會否擔心遭灌醉,重演日前「林盛斌事件」,他笑謂:「咀人?咁我老馮囉。(酒品好唔好?)唔係好飲得,兩枝白酒就KO。今晚開始記錄囉,不過之前曾志偉生日,我上的士就狂嘔,好彩的士哥哥借咗個膠袋畀我。」

黃秋生則抱病現身賀壽,送了支香檳給泰臣做生日禮物,受訪時搞笑指自己患上「妻管炎」冇得醫:「留10分鐘都太耐,冇藥食,DNA已經有,返屋企就冇事,我嚟打個招呼咋。」談到陳國邦離巢,秋生謂:「咁多年都係人來人往啦。(佢話冇機會做主角。)好難講,講命水、講公司政策同機遇嘅,我咁叻,又唔見我紅。(你影帝嚟架嘛?)影帝一街都係啦,唔值錢嘅!」

鍾意就快D Share啦!