掃呢頁CODE去手機

2015年12月26日 星期六

索20萬生活費變羅生門 何傲兒誓追究 周子揚:講事實 __,周子揚,傲兒,何傲兒,羅生門,

■何傲芝被指要周子揚每月給20萬生活費,才能與其胞妹何傲兒繼續拍拖。資料圖片周子揚前日大踢爆前女友何傲兒家姐何傲芝苛索每月20萬生活費,消息轟動全城,昨日何傲兒發出嚴正聲明指周子揚之說法全屬揑造,絕無事實根據,將保留一切法律追究權利。本報昨致電周子揚問他會否擔心被起訴?他說:「我將真說話講出嚟,曾經真係佢家姐何傲芝,確確實實問我要求畀每月生活費,如果唔係唔好同佢個妹繼續拍拖,確確實實問過我攞20幾 ...




其他影片:>>






周子揚前日大踢爆前女友何傲兒家姐何傲芝苛索每月20萬生活費,消息轟動全城,昨日何傲兒發出嚴正聲明指周子揚之說法全屬揑造,絕無事實根據,將保留一切法律追究權利。

本報昨致電周子揚問他會否擔心被起訴?他說:「我將真說話講出嚟,曾經真係佢家姐何傲芝,確確實實問我要求畀每月生活費,如果唔係唔好同佢個妹繼續拍拖,確確實實問過我攞20幾萬去交稅。我講嘅全部屬實。」他續說﹕「佢(何傲芝)打畀我時都好突然,幾兇,我當時都好驚。」

■何傲兒昨發聲明反擊指周子揚所說的20萬生活費,全屬揑造。

蕭正楠避談傲芝

周子揚又滿懷感觸說:「對得住自己對得住人。我係好心痛我哋四個以前感情好好,我會諗番起我同何傲兒、何傲芝,仲包括佢男友張明偉四個人一齊去旅行……大家以前嘅友誼、愛情好似變咗……點解去到呢個地步?」問周子揚為何主動踢爆醜事?他說:「我唔講出嚟,對我嚟講係一個長時間嘅內心抑壓,我自己都會變成抑鬱。我唔係想傷害佢哋兩姊妹。」周子揚言語間若有所指,似對何父不滿:「佢哋兩個都大個,應有自己權力去選擇自己嘅伴侶同方向,希望長輩能畀年青人有自己嘅空間同選擇。」

何傲芝(GiGi)前男友蕭正楠(Edwin),曾被指跟何傲芝拍拖期間,被當作提款機。昨日蕭正楠在油塘出席活動,被問到當年跟GiGi拍拖有沒有畀過錢?Edwin苦笑說:「呀……冇呀,其他人嘅嘢唔想答。」追問之下他表示當年跟GiGi拍拖有見過何爸爸,之後又搖頭苦笑說:「點解要咁?過咗去就由佢過去,我唔記得晒喇!」

■張明偉昨在fb力撐何傲芝,更指周子揚居心叵測。

另外,張明偉在fb力撐何傲芝:「我實在對周先生嘅言行非常失望。我認識嘅傲芝傲兒,都係刻苦工作嘅人……周先生……傷害朋友,有失風度之餘實在居心叵測。」

採訪:黃曉妍、嵐山


鍾意就快D Share啦!