掃呢頁CODE去手機

2015年12月11日 星期五

前員工:老闆會趕走肥客 __,

【本報訊】永情婚紗突然結業,有公司前員工向《蘋果》稱,被捕東主夫婦十分醃尖勢利,行為怪誕,他們會透過閉路電視打量客人,「睇樣、年齡同身材,如果樣唔夠靚、肥或者太高都唔鍾意」,她常聽到兩人說:「唔做呢個客,趕佢走!」這名不願透露姓名的女員工說,謝志樂及謝煥欣兩夫婦各司其職,丈夫負責日常營運,妻子則專責招攬客人,而且花錢豪爽,「一日使一、兩萬蚊好閒,今日貪靚駁髮,第二日就即刻拆咗佢,畀啲客覺得佢生意做 ...


【本報訊】永情婚紗突然結業,有公司前員工向《蘋果》稱,被捕東主夫婦十分醃尖勢利,行為怪誕,他們會透過閉路電視打量客人,「睇樣、年齡同身材,如果樣唔夠靚、肥或者太高都唔鍾意」,她常聽到兩人說:「唔做呢個客,趕佢走!」

這名不願透露姓名的女員工說,謝志樂及謝煥欣兩夫婦各司其職,丈夫負責日常營運,妻子則專責招攬客人,而且花錢豪爽,「一日使一、兩萬蚊好閒,今日貪靚駁髮,第二日就即刻拆咗佢,畀啲客覺得佢生意做得大,賺好多錢」。她又指,二人不接待walk-in客,要客人留電話然後回電對方,詢問新人有無訂酒席等,要問得很清楚才做生意。

她續指,公司指示員工要求客人付款購買婚紗套餐後才可試婚紗,規定對客人說:「你揀啱package畀咗錢,先可以試衫。」或要對方支付試婚紗費,一般加收3,000多元。

■記者阮斌、林熊


鍾意就快D Share啦!