掃呢頁CODE去手機

2015年12月11日 星期五

熊黛林反擊城城出事 男友醋爆戀情告急 __,熊黛林,郭富城,城城,

諗住晒鞋相示威,點知男友唔鍾意,搞到Lynn同男友陷冷戰,今次真係唔知點收科!next1/1pre食完飯郭可頌同Lynn手拖手步出往取車。next1/1preLynn同郭可盈發現記者。next1/1preLynn同郭可盈即刻勁老友,仲攬晒腰扮Friend。next1/1preLynn全程傍實「未來奶奶」照顧周到打好關係。next1/1preLynn親自幫「未來奶奶」閂車門。next1/1preLy ...


諗住晒鞋相示威,點知男友唔鍾意,搞到Lynn同男友陷冷戰,今次真係唔知點收科!

next 1/1 pre

食完飯郭可頌同Lynn手拖手步出往取車。

next 1/1 pre

Lynn同郭可盈發現記者。

next 1/1 pre

Lynn同郭可盈即刻勁老友,仲攬晒腰扮Friend。

next 1/1 pre

Lynn全程傍實「未來奶奶」照顧周到打好關係。

next 1/1 pre

Lynn親自幫「未來奶奶」閂車門。

next 1/1 pre

Lynn全力融入郭家,郭可盈早前生日影全家福都有預埋Lynn。

next 1/1 pre

郭可盈出席活動時澄清郭可頌同Lynn只係一齊去旅行。

next 1/1 pre

城城突然高調放拖手相確立Moka新城嫂地位。

next 1/1 pre

之後再放食嘢相晒恩愛。

next 1/1 pre

相反Lynn做咗七年隱形城嫂一直未獲確認地位。

next 1/1 pre

Lynn上載情侶鞋照向舊愛城城示威,點知玩大咗令到男友郭可頌不滿引發二人冷戰。

next 1/1 pre

陷入冷戰嘅Lynn同阿媽行街個樣勁冇心機。

next 1/1 pre

同阿媽去美容院。

next 1/1 pre

再同阿媽去買嘢。

next 1/1 pre

陷入冷戰嘅Lynn冇晒心機,行街嘅時候木口木面。

next 1/1 pre

天王郭富城破格公開戀情,昔日做足七年城嫂但仍未獲公開認證的熊黛林(Lynn),突然晒情侶鞋相玩反擊晒幸褔!表面示威攞晒彩,其實卻捉蟲玩死自己,即時觸發Lynn和拍拖一年多的男友郭可頌陷入冷戰!據知郭可頌不滿Lynn突然高調示威,認為此舉擺明仍未對城城忘情,同時Lynn的地位至今仍未獲郭家成員包括郭可盈全面「祝褔」!衰多手的Lynn和郭可頌戀情告急!

高調反擊

今年50歲的郭富城打破戀情密冚的態度,破天荒在上周二晚上公開在微博賜封32D上海女模方媛(Moka)的城嫂地位,上載在車廂中煙韌拖手相。和城城拍拖七年,等到頸都長,但從未獲城城公開確認女友身份的熊黛林(Lynn),卻在城城晒相的翌日,突然上載與拍拖一年多的郭可盈胞弟郭可頌齊穿情侶鞋的照片,寫上:「幸褔在身邊,祝褔大家!」之後Lynn出席電影活動時,又突然明寸高調晒愛的城城:「幸褔不用成天掛在嘴邊,說好愛你好想你,那未必是真的!」

今次玩大咗

和城城已分手兩年多,和家底不錯、身為五間公司董事的男友郭可頌拍拖的Lynn,放情侶鞋相擺明回敬當年城城比喻和她分手的「着鞋論」」!當年城城說:「如果對鞋唔舒服,不如換咗佢,夾硬着落去只會流血!」暗喻Lynn這對「鞋」始終不適合。如今Lynn圖文並茂反擊攞威晒幸褔,怎料「捉蟲」搞着自己,即時觸發和郭可頌冷戰!

激讚男友補鑊

據知Lynn這張晒鞋相,令郭可頌相當不滿,認為Lynn由頭到尾仍未放下城城,依然在乎舊愛的一言一行,不明白為何分手兩年仍要示威,雙方因而發生爭拗並陷入冷戰,戀情危危乎!雖然Lynn日前出席活動時急急補鑊,除了高調表示Ready嫁外,又出口術激讚男友有安全感,明言:「下半世都想同呢個人一齊。」但郭可頌依然表現冷淡,問到郭可頌對Lynn情侶鞋一事有何看法?郭可頌透過whatsapp表示不想回應,「真的不好意思,我沒有什麼回應,多謝你們關心!」

傳婚訊疑放料

示威變「捉蟲」,和男友冷戰中的Lynn,連日來都在家中玩自閉,直至日前始出動和母親於銅鑼灣入貨。全程戴住黑超兼笑容欠奉的Lynn和母親到樓上美容院,之後到商店選購日用品,熊母多次跟Lynn說話,但是Lynn表現得心不在焉。兩母女隨後到樓上眼鏡店揀眼鏡,期間Lynn若有所思,沒精打采,之後急急到寵物店及麵包店入貨後,立刻駕車返回嘉亨灣的住所玩自閉。

未獲郭家接受

冰封三尺,非一日之寒。Lynn和郭可頌感情危危乎,另一原因是戀情始終仍未獲郭家成員全面「祝褔」支持,認為有人只是想搵「筍盤」,據Lynn的密友透露:「年初Lynn去見郭可盈個寶貝女津津,Lynn都好識做,專登買好多禮物例如玩具同糖畀津津,Lynn送畀津津時,林文龍仲笑晒口話:『多謝晒!』點知有人黑晒面,即刻當住Lynn面前搶咗包糖掉落地,搞到Lynn勁尷尬,佢事後都有同我哋呻,話唔知得罪對方啲乜!」

早前突然傳出Lynn和郭可頌年底在沖繩結婚的消息,雖然只是郭家成員的旅行,但是據知有人認為Lynn存心放料,刻意營造和郭家關係密不可分!由於向來緊張弟弟,所以郭可盈早前出席活動時,親自否認弟弟和Lynn沖蠅結婚的傳聞,直言只是旅行性質,不過為畀面弟弟,惟有交足戲,公開大讚弟弟為好男人之餘,也要讚Lynn為好女仔,但也話有玄機的說:「最緊要雙方搵到啱嘅人。」

冧未來奶奶

拍拖以來,據知熊母也多次向Lynn甚至郭可頌表明,指Lynn年紀不少已年屆35歲,加上眼見之前Lynn和城城拍拖七年,最後食白果收場,為免夜長夢多,一直心急催婚。而Lynn一直非常努力融入男友家族,所有郭氏的家族聚會,都會盡量抽空出席,籍此與郭可盈及未來奶奶打好關係。在城城未公開拍拖前一星期,郭氏一家到灣仔一間酒樓進行家庭飯局,飯後一家到停車場攞車期間,跟郭可頌手拖手的Lynn,本來跟郭可盈保持距離,但當記者上前拍照時,郭可盈和Lynn立刻交戲愈行愈埋,有講有笑並攬晒腰。全程Lynn視綫不離未來奶奶,並和郭可頌先安頓上郭可頌的座駕,Lynn見未來奶奶坐好後,即親自關上車門,認真細心周到。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前八集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第九集終極之戰Round 1,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集有周秀娜、連詩雅(Shiga)、楊詩敏(蝦頭)及陳瀅四位參賽者!到底最後邊個可以榮登「放題IQ 王」的寶座?快啲去《東網巨星》App收睇

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!