掃呢頁CODE去手機

2015年12月25日 星期五

何傲兒:撐何傲兒拍拖非為錢 周子揚爆何家施壓 __,周子揚,傲兒,何傲兒,

周子揚平安夜宣布分訊,仲爆料話何家對呢段感情施壓。next1/1pre不過佢就力撐舊愛何傲兒係好女仔。next1/1pre藝人何傲兒(Lily)與周子揚屢傳分手。今日,周子揚透過電話親認「分訊」,指二人在九月已分手,更大爆Lily的家姐何傲芝(Gigi),代何家向他苛索每月十至廿萬元生活費,否則強行要他與Lily斷絕交往,之後又要求給予廿多萬元解決稅務問題。問到前後共給予何家多少錢?他卻迴避謂:「 ...


周子揚平安夜宣布分訊,仲爆料話何家對呢段感情施壓。

next 1/1 pre

不過佢就力撐舊愛何傲兒係好女仔。

next 1/1 pre

藝人何傲兒(Lily)與周子揚屢傳分手。今日,周子揚透過電話親認「分訊」,指二人在九月已分手,更大爆Lily的家姐何傲芝(Gigi),代何家向他苛索每月十至廿萬元生活費,否則強行要他與Lily斷絕交往,之後又要求給予廿多萬元解決稅務問題。問到前後共給予何家多少錢?他卻迴避謂:「唔關呢個問題事,Gigi自己有男朋友,佢冇問對方攞,但要求我畀每月十至廿萬生活費,點解唔畀錢就唔可以一齊?呢個唔係小數目,講緊每月畀錢,如果開始就停唔到,咁樣建立感情係唔健康。」並謂從未正式與何父見面食飯,跟Lily也未發展到談婚論嫁階段。問到何父是否對其不滿?他說:「佢Daddy同Gigi有打過畀我,警告我唔好再同Lily一齊。」

撐何傲兒好女仔

周子揚稱不想讓感情事影響家人:「我諗過努力搵錢,或者做借貸幫佢屋企,但同家人商量後,覺得事態有啲奇怪,所以拒絕咗。(覺得奇怪?)唔清楚Gigi問我攞錢背後嘅最大原因,所以拒絕了。(認為唔關何父和Lily事?)應該係佢哋全家嘅意思,Gigi做代表問我。」那麼是否覺得Lily為錢跟他拍拖?他力撐舊愛:「唔係,佢係個好女仔,佢家人畀嘅壓力太大,我努力過想試吓搵錢幫佢,但呢個唔係一、兩日可以解決到。」

壓力大險抑鬱

他直言「有心無力」,又稱此事令他壓力大到幾乎抑鬱。問到跟Lily有否機會復合?周子揚說:「不夠解決這些錢的問題,應該比較難,他們家太複雜,我應付不了。」對此,Lily表示:「對於不實報道非常關注同唔開心,事件已委託律師跟進,並會以法律途徑追究。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!