掃呢頁CODE去手機

2015年12月25日 星期五

【巧驚驚】陀飛輪開玩一日 9人半天吊驚嚇20分鐘 __,

【21:22更新】涉事的陀飛輪停止運作大約45分鐘,經工程人員檢查後已經恢復正常。「個陀飛輪講到好似好安全咁,以為信得過,點知會發生啲咁嘅事!」傍晚6時許,讀者林小姐與姓陳丈夫及朋友,一行6人到前啟德機場跑道舉行的《東華慈善嘉年華》,「見佢入場券$20咁抵玩,平安夜又唔想同人迫,又唔想再去AIA,咪去試下玩新嘢囉」。林小姐指當時有很多人排隊等玩陀飛輪,「開頭一至兩個人玩嗰陣,上咗去綁完安全 ...




其他影片:>>






【21:22 更新】涉事的陀飛輪停止運作大約45分鐘,經工程人員檢查後已經恢復正常。「個陀飛輪講到好似好安全咁,以為信得過,點知會發生啲咁嘅事!」傍晚6時許,讀者林小姐與姓陳丈夫及朋友,一行6人到前啟德機場跑道舉行的《東華慈善嘉年華》,「見佢入場券$20咁抵玩,平安夜又唔想同人迫,又唔想再去AIA,咪去試下玩新嘢囉」。林小姐指當時有很多人排隊等玩陀飛輪,「開頭一至兩個人玩嗰陣,上咗去綁完安全帶就開得機,玩唔夠一分鐘就落返嚟」,有見及此她與朋友到充值亭充值,而她的丈夫則率先試下全場的焦點機動遊戲陀飛輪,「開始嗰陣搞安全措施都搞咗成5分鐘,之後轉咗兩分鐘左右,差唔多落返嚟嗰陣,大約係個45度嘅位置突然停咗」。自認膽小的林小姐見到丈夫「半天吊」,嚇得驚惶失措,「啲工程師同埋好多工作人員走嚟走去,好似處理緊啲野,但都無同我哋講咩事,淨係話佢哋落緊嚟嫁喇,100%安全」。不過,她表示陀飛輪未有降落的迹象,而且更相繼傳出鐵板撞擊的「啪」一聲,大約過了5分鐘左右,陀飛輪的油壓位才慢慢降落。她續指丈夫一度離地5米,與另外8人「半天吊」大約20分鐘,雖然最後平安無事著地,但仍需工程人員用人手解除安全帶,直言「平安夜並不平安」,「老公最後平安無事梗係開心啦,搞到o依家其他嘅機動遊戲都唔敢玩啦,要出去食飯定吓驚」,有關單位亦就事件向他們賠償3張180元的充值卡。涉事的機動遊戲事後已經停止運作,而工程師亦到場了解及檢查,其間有不少市民到場想玩陀飛輪,但得悉早前出現故障後,只能無奈離去轉玩其他設施或攤位遊戲。想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

9人在陀飛輪上半天吊20分鐘,事後有工程師在場檢查機件。 林小姐指丈夫半天吊20分鐘,情況驚險。 涉事的機動遊戲已經停止運作,工程師亦在場檢查。
涉事的機動遊戲暫時停止運作。 林小姐指丈夫半天吊20分鐘,情況驚險。 涉事的陀飛輪停止運作大約45分鐘,經工程人員檢查後已經恢復正常。(溫瑞麟攝)
涉事的陀飛輪停止運作大約45分鐘,經工程人員檢查後已經恢復正常。(溫瑞麟攝)

鍾意就快D Share啦!