掃呢頁CODE去手機

2015年12月26日 星期六

章子怡挺巨肚危站石壆 汪峰傍實 __,汪峰,章子怡,子怡,

有網民發現章子怡(黃圈)同汪峰(紅圈)去到美國聖地牙哥動物園。next1/1pre章子怡戴上黑超冷帽同頸巾、身穿羽絨,雖然包到實,但巨肚仍然好顯眼。next1/1pre章子怡同汪峰身邊仲有一名疑似係子怡嘅媽媽(紅衫)李涿生陪伴。next1/1pre貪玩嘅子怡,同屋企人傾偈時居然企喺旁邊花槽嘅石壆上,汪峰就企喺隔籬傍到實一實免生意外。next1/1pre正身在美國安胎嘅章子怡早前喺平安夜上載與汪峰合 ...


有網民發現章子怡(黃圈)同汪峰(紅圈)去到美國聖地牙哥動物園。

next 1/1 pre

章子怡戴上黑超冷帽同頸巾、身穿羽絨,雖然包到實,但巨肚仍然好顯眼。

next 1/1 pre

章子怡同汪峰身邊仲有一名疑似係子怡嘅媽媽(紅衫)李涿生陪伴。

next 1/1 pre

貪玩嘅子怡,同屋企人傾偈時居然企喺旁邊花槽嘅石壆上,汪峰就企喺隔籬傍到實一實免生意外。

next 1/1 pre

正身在美國安胎嘅章子怡早前喺平安夜上載與汪峰合照,罕有晒恩愛!

next 1/1 pre

正身在美國安胎嘅章子怡早前喺平安夜上載與汪峰合照,罕有晒恩愛!今日正值Boxing Day,就有網民發現子怡同汪峰去到美國聖地牙哥動物園,身邊仲有一名疑似係子怡嘅媽媽李涿生陪伴。

戴上黑超冷帽同頸巾、身穿羽絨嘅子怡,睇到佢包到實,不過佢嘅巨肚仍然好顯眼。不過貪玩嘅子怡,同屋企人傾偈時居然企喺旁邊花槽嘅石壆上,汪峰就企喺隔籬睇實,以免老婆跌親!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!