掃呢頁CODE去手機

2016年1月23日 星期六

郎朗:祖兒同浩龍冇身體接觸 克勤抵死寸神交 __,祖兒,李克勤,克勤,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

兩人為國際鋼琴巨星郎朗於紅館舉辦的音樂會擔任嘉賓。next1/1pre呢對活寶真係好搞笑。next1/1pre克勤都加入,同記者一齊向祖兒迫供!next1/1pre兩個人咁FD,梗係講笑啦。next1/1pre國際鋼琴巨星郎朗於紅館舉辦《LangLangLiveinHK郎朗音樂會》。next1/1pre劉浩龍(資料圖片)next1/1pre國際鋼琴巨星郎朗於紅館舉辦《LangLangLiveinH ...


兩人為國際鋼琴巨星郎朗於紅館舉辦的音樂會擔任嘉賓。

next 1/1 pre

呢對活寶真係好搞笑。

next 1/1 pre

克勤都加入,同記者一齊向祖兒迫供!

next 1/1 pre

兩個人咁FD,梗係講笑啦。

next 1/1 pre

國際鋼琴巨星郎朗於紅館舉辦《Lang Lang Live in HK郎朗音樂會》。

next 1/1 pre

劉浩龍(資料圖片)

next 1/1 pre

國際鋼琴巨星郎朗於紅館舉辦《Lang Lang Live in HK郎朗音樂會》,並邀容祖兒及李克勤做嘉賓,祖兒及克勤於演出後受訪,講到祖兒演出失準,祖兒笑言:「近得邊啲人多會咁,我覺得係磁場搞事。」克勤聞言即搞笑說:「關我乜事!你係咪無大無細講阿邊個先,咁佢真係唔記得嘅,但佢係故意唔記得。」祖兒解釋:「我想引你笑,但佢好勁,我笑完擘大隻眼已經唔見咗佢!」

緊張搞到出錯

她坦言首次與郎朗合作感到緊張,直言於很多場演出唱過這歌,沒理由出錯,故只能歸咎於太尊重這次演出上。克勤則表示緊張乃好事,更大讚郎朗為人好玩及能講笑並沒架子,至今仍沒變過:「嗰陣合作佢成日話要買波鞋,我就問佢係咪要保護隻手,好多運動唔玩得,問埋啲八卦嘢!」

克勤「手指拗出唔拗入」

談到克勤接下來與祖兒的巡迴演出會否帶家人去?他直言他回答完祖兒亦要回答:「我有乜所謂梗係帶,但我過年之前喺雲頂自己有一場,嗰個兩日就唔帶。」問到祖兒有決定?她說:「未決定,都唔急決定,一齊去又有乜問題啫!」當講到祖兒戀情時克勤搞鬼化身記者表示看到報道指男友劉浩龍會幫她按膝蓋,問是否屬實?祖兒表示沒有,他即講笑問是否調轉?祖兒立即答道:「你手指拗出唔拗入!冇呀!冇身體接觸!」克勤即搞笑表示是「本世紀最大嘅神交!」被取笑的祖兒只能還擊說:「佢好衰呀!去到美國即刻Open晒,叫我去睇唔着衫嗰啲美人魚!」克勤解釋不要戴有色眼鏡看待,自己不覺有其他歪念,祖兒附和並指對方有的自己也擁有,問會否讓男友觀看?克勤即解圍說:「佢又冇話去!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!