掃呢頁CODE去手機

2016年1月23日 星期六

被踢爆與鄧智偉同居 高海寧風騷甜到漏 __,鄧智偉,高海寧,

高海寧成個冧樣出晒嚟呀!next1/1pre見到記者都笑笑口。next1/1pre蜜運中嘅女人,笑都笑得甜過人呀!next1/1pre高海寧咩問題都唔答。next1/1pre戀情曝光前,高海寧去咗同陳智燊、宋熙年食飯。next1/1pre仲有同記者sayhello添!next1/1pre高海寧要易容喬裝先可以返上愛巢。next1/1pre高海寧笠到實架!next1/1pre鄧智偉自己都係包到實!n ...


高海寧成個冧樣出晒嚟呀!

next 1/1 pre

見到記者都笑笑口。

next 1/1 pre

蜜運中嘅女人,笑都笑得甜過人呀!

next 1/1 pre

高海寧咩問題都唔答。

next 1/1 pre

戀情曝光前,高海寧去咗同陳智燊、宋熙年食飯。

next 1/1 pre

仲有同記者say hello添!

next 1/1 pre

高海寧要易容喬裝先可以返上愛巢。

next 1/1 pre

高海寧笠到實架!

next 1/1 pre

鄧智偉自己都係包到實!

next 1/1 pre

擁34D無敵身材的高海寧(高Ling)鮮有緋聞,但原來伊人一直密冚戀情。最新一期《好報》踢爆29歲的高Ling與林峯御用監製、現年40歲的鄧智偉秘戀三年,鄧智偉錫到高Ling燶,有傳還出了信用卡讓女友任碌。但為保愛苗及以免影響女友事業,即使二人在一年前於馬鞍山天宇海築愛巢共賦同居,也要約法三章,絕不同步返歸之餘,返抵愛巢亦要易容喬裝才上樓,發現記者的高Ling更要扮返旺角娘家「安全屋」,還要人前人後扮唔識,把「高鄧戀」埋藏地底最深處。

高調現身愛巢

昨日「高鄧戀」未爆出前,高Ling出席完活動後獨自往九龍站上蓋商場食日本菜,未幾好友陳智燊(Jason)和宋熙年「伉儷」會合高Ling一齊開餐,食到晚上九點,宋熙年右翹高Ling,左翹未婚夫Jason步出,待Jason離開後,兩女孖公仔Shopping,大約一小時後才各自返歸。高Ling到停車場時發現記者,蜜運中的她心情大靚,還向記者舉V,顯得極之風騷。

一如以往有記者追訪,高Ling自動波揸車返回旺角「安全屋」避風頭。不過當被踢爆與鄧智偉秘戀後,高Ling即放下包袱不再避嫌,今日更高調現身天宇海愛巢。約下午2時30分,高Ling從天宇海揸車前往金鐘,下車時企定定讓記者任影,全程笑晒。她對於與鄧智偉秘戀三年、是否早已同居、密冚戀情是否怕影響事業、信用卡是否任碌等問題均沒有回答,雖說自己趕時間,但她卻風騷預告留待明天活動交代戀事,擺明暗示將「高鄧戀」公布天下。

口徑一致

《東網》致電高Ling時,她也暫時封口,開心以短訊回覆:「哈哈!咁多謝你哋咁盡力幫手宣傳《愛情食物鏈》」至於鄧智偉亦與女友口徑一致,在短訊回覆謂:「多謝關心,私人事唔回應啦,謝謝!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!