掃呢頁CODE去手機

2016年2月15日 星期一

三月美國生B!JC學普通話返香港搏殺 __,JC,Jessica C,

JC快將榮升媽咪,表示預產期為下月,並選擇順產。next1/1preJC雖指今年「過肥年」,但肥胎唔肥人,認真得天獨厚!next1/1preJC昨日舉行BabyShower,蛋糕好粉呀!next1/1preJC透露喺美國待產期間有學普通話,將會返香港繼續搏殺。next1/1pre今日是情人節兼人日,準媽媽名模JessicaC.(JC)為腹中肖猴的愛女Tessa大搞以粉紅色為主的BabyShower ...


JC快將榮升媽咪,表示預產期為下月,並選擇順產。

next 1/1 pre

JC雖指今年「過肥年」,但肥胎唔肥人,認真得天獨厚!

next 1/1 pre

JC昨日舉行Baby Shower,蛋糕好粉呀!

next 1/1 pre

JC透露喺美國待產期間有學普通話,將會返香港繼續搏殺。

next 1/1 pre

今日是情人節兼人日,準媽媽名模Jessica C.(JC)為腹中肖猴的愛女Tessa大搞以粉紅色為主的Baby Shower,並表示懷孕日子正進入倒數階段,她雖笑言「過肥年」,卻肥胎唔肥人,認真得天獨厚!

昨日舉行Baby Shower,即意味JC將於日內分娩,快將榮升媽咪!JC透過電話回覆《東網》表示預產期為下月,並選擇順產,又笑言今年可謂「過肥年」:「過往新年我都食到好肥,但冇試過咁肥(指懷孕),不過我係瘦底,所以都有信心瘦番,喺美國都有上啲產前運動班,生完後計劃喺5月帶埋BB返香港。」她透露在美國待產期間除多陪家人外,又跟著名普通話老師學普通話:「之前都學過,打咗個底,學好普通話返嚟香港搏殺過。」而JC兩位妹妹已生了三個BB,故可讓她產前實習。此外,她日前上載短片並以普通話恭祝大家新年快樂!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!