掃呢頁CODE去手機

2016年2月26日 星期五

御用造型師疑搶老公 步姐嬲爆unfriend __,

濱崎步被爆unfriend咗AlvinGoh,唔係咁爆呀嘛!next1/1pre嗱!呢個時候,不如順時序講番個故仔畀大家聽。首先,步姐襲港期間,喺22號AlvinGoh嘅生日派對上面,表現得十分甜蜜。next1/1pre佢哋唔單止互餵湯圓。next1/1preAlvinGoh仲要錫咗步姐一啖,當時大家都以為步姐老公Tyson呷乾醋。next1/1pre仲覺得Tyson係睥爆AlvinGoh添。ne ...


濱崎步被爆unfriend咗Alvin Goh,唔係咁爆呀嘛!

next 1/1 pre

嗱!呢個時候,不如順時序講番個故仔畀大家聽。首先,步姐襲港期間,喺22號Alvin Goh嘅生日派對上面,表現得十分甜蜜。

next 1/1 pre

佢哋唔單止互餵湯圓。

next 1/1 pre

Alvin Goh仲要錫咗步姐一啖,當時大家都以為步姐老公Tyson呷乾醋。

next 1/1 pre

仲覺得Tyson係睥爆Alvin Goh添。

next 1/1 pre

雖然喺活動度,步姐話夜晚會同Alvin Goh食飯,不過到步姐真係出動吔飯嗰陣,就唔見咗Alvin Goh,只係得佢老公(拎相機者)喺度。

next 1/1 pre

之後嗰日,步姐再孖住老公出席活動。

next 1/1 pre

不過據知,原本佢應該同Alvin Goh一齊現身。

next 1/1 pre

但最後,佢哋竟然各顧各,仲要連合照都冇影番張,不和情況頗為浮面。

next 1/1 pre

而到咗今朝,步姐離開香港嗰陣,依然唔見佢「媽媽」Alvin Goh嘅蹤影,而步姐亦都黑晒口面。

next 1/1 pre

不過當步姐發現鏡頭嘅時候,佢即刻回復笑容,睇嚟佢一定有啲嘢。

next 1/1 pre

濱崎步(ayu)日前到澳門朝聖欣賞麥當娜演唱會後,連日來以性感打扮「胸」襲香港,先後出席好友兼御用造型師Alvin Goh的生日派對及慈善相展。

作風大膽的ayu 22號以超谷胸造型現身派對,更與壽星Alvin大玩互餵湯圓及錫面晒「甜蜜」,令老公Tyson醋意大發,ayu即表示視Alvin為「媽媽」降溫。今早ayu結束四日香港之行返回日本,不過有眼利粉絲發現ayu竟在社交網站取消對好友Alvin的關注,更有粉絲聲稱於舉行相展當日,親眼見到Alvin黑面離場,驚爆二人不和,甚至傳出Alvin「狼搶」ayu老公Tyson,致「母女」反目!

一反常態冇送機

其實,本來老友鬼鬼的兩人不和早已有迹可尋,ayu當日出席生日派對後,風騷地與老公轉戰尖沙咀「擦蟹」,但之前表明會同行的Alvin卻未見蹤影。其後在內衣店舉行的慈善相展,活動原定於晚上7時開始,但主角ayu竟然「遲大到」。

據知Alvin當時在酒店門外等步姐等足45分鐘,但最後兩人未有同車去活動場地,在活動上亦離奇「零互動」,未有如以往般黐到實影合照,故有指ayu是不滿Alvin企圖與她爭老公而反目。而ayu今晨離港時,Alvin亦一反常態未有為好友送行,令不和傳聞甚囂塵上!

晒收花相「示威」

貴為ayu御用造型師的Alvin,經常在網上分享爆肌照,在同志界甚為吃香,被視為「同志界男神」。深受同性歡迎的Alvin,接受《東網》電話訪問時,矢口否認與ayu交惡,他說:「我哋冇嘢。」提到有傳他對ayu老公Tyson「有意思」,他即否認傳聞:「冇啲咁嘅事。」另外,Alvin今日在Instagram上載收到99枝玫瑰的照片,並在ayu來港時下榻的金鐘酒店「打卡」。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!