掃呢頁CODE去手機

2016年2月26日 星期五

【離離合合】盛女Whitney終簽紙離婚 買樓撻定蝕咗60萬 __,Whitney,

人生如戲!用嚟形容今年24歲嘅盛女Whitney最啱不過,話說佢本來只係一個生於香港、住喺九龍區某一個角落嘅姑娘,直至佢早年參加咗大台搞嘅真人騷《求愛大作戰》,成個人生就改變咗咁,多人認識咗!Whitney參加完大作戰之後,2013年閃嫁咗「媽模」陳靜儀(Mia)前夫莊家傑,當時因為Mia用「姣婆遇着脂粉客」嚟形容佢哋,當時兩公婆仲一條心,唱雙黃反擊佢哋,以為佢哋打風都打唔甩,Whitney自前年 ...




其他影片:>>






人生如戲!用嚟形容今年24歲嘅盛女Whitney最啱不過,話說佢本來只係一個生於香港、住喺九龍區某一個角落嘅姑娘,直至佢早年參加咗大台搞嘅真人騷《求愛大作戰》,成個人生就改變咗咁,多人認識咗!Whitney參加完大作戰之後,2013年閃嫁咗「媽模」陳靜儀(Mia)前夫莊家傑,當時因為Mia用「姣婆遇着脂粉客」嚟形容佢哋,當時兩公婆仲一條心,唱雙黃反擊佢哋,以為佢哋打風都打唔甩,Whitney自前年同莊家傑生咗大仔Chalmers後,上年仲宣佈再度有喜陀B女,兩年抱兩,不知幾幸福,點知Whitney大住個肚,上年5月忽然用黑底白字喺網上宣佈要離婚,原因係發現夫妻性格不合,離婚係最好嘅決定……之但係兩公婆曾搵婚姻輔導幫手,一度破鏡重圓,兩公婆喺囡囡出生前,仲帶埋囝囝一齊去影美孕照,囡囡出生後,亦經常貼一家四口嘅温馨合照,以為一切雨過天晴,但原來Whitney同莊家傑已經簽紙離婚。據知Whitney同莊家傑上月已經簽紙離婚,有傳Whitney對莊家傑心死,係因為去年交托做地產經紀嘅莊家傑買樓,點知搞到買樓唔成,要撻定蝕咗幾十萬,現時Whitney身邊亦有追求者,但Whitney日前接受《蘋果》訪問,就強調二人離婚唔涉及第三者。臉帶憔悴嘅Whitney同《蘋果》講:「其實一段情侶由拍拖到結婚、離婚都有一段故事,唔想一一去講,但今次係經過深思熟慮,大家再見都係朋友,小朋友跟我,但佢都會安排時間見小朋友。」問佢離婚原因係咪同上年買唔到樓有關,定係因為有追求者?Whitney逐一解釋:「分開因為大家思想同目標好唔同,係性格不合,覺得咁樣決定最好,係好和平嘅氣氛下決定。」Whitney又話:「我哋都聽到一啲唔好嘅傳言,話離婚同第三者有關,呢個一定唔係,我哋雙方都冇,有朋友關心我,即刻介紹男仔畀我,但現階段唔會接受,只會將心思放喺仔女身上,唔想有人借機會製造假消息。」上年Whitney曾開心稱自己榮升做業主,佢承認最終買唔成:「間樓係撻咗訂,咩原因唔想詳細講,只可以話係計錯數,因為我係自僱人士,按揭嗰部份出咗啲問題,惟有撻訂,都損失咗幾十萬,再努力過,一定唔開心,但為咗仔女要堅強。」Whitney承認一直有經理人公司欲找她合作,佢話:「我從來冇發明星夢,如果有,我一早入咗行,以前有人叫我入行試下做乜做乜唔會諗,但o依家為咗一對仔女,都會試下唔同嘅發展,都想俾到年青人正能量,唔好灰心,單親家庭都可以俾到仔女幸福。」

採訪、攝影:小米 盛女Whitney於2013年閃嫁Mia前夫。資料圖片
Whitney同莊家傑離婚收場。資料圖片 媽模陳靜儀(Mia)曾同前夫莊家傑互數對方。資料圖片

鍾意就快D Share啦!