掃呢頁CODE去手機

2016年3月5日 星期六

吳雨默認林峯遭無綫封殺 千語愁爆放狗 __,林峯,無綫,吳雨,吳千語,千語,

英皇高層吳雨承認林峯有「被封殺」一事,不過據知有機會解封!next1/1pre林峯效力無綫15年,關係有如「親生仔」一樣,估唔到最後係擘面收場。next1/1pre早前林峯去韓國拍MV,雖然英皇有照樣派歌去無綫,不過一樣冇機會「見天」。next1/1pre林峯喺《使徒行者》中「爆Seed」一角深得民心,演技備受讚賞。next1/1pre到《使》開拍電影版時,林峯消失得冇影冇蹤。next1/1pre ...


英皇高層吳雨承認林峯有「被封殺」一事,不過據知有機會解封!

next 1/1 pre

林峯效力無綫15年,關係有如「親生仔」一樣,估唔到最後係擘面收場。

next 1/1 pre

早前林峯去韓國拍MV,雖然英皇有照樣派歌去無綫,不過一樣冇機會「見天」。

next 1/1 pre

林峯喺《使徒行者》中「爆Seed」一角深得民心,演技備受讚賞。

next 1/1 pre

到《使》開拍電影版時,林峯消失得冇影冇蹤。

next 1/1 pre

林峯轉投英皇後備受力捧。

next 1/1 pre

英皇高層吳雨曾希望與無綫「議和」,不過最終冇乜成效。

next 1/1 pre

林峯現階段會全力加操預備紅館騷。

next 1/1 pre

據知林峯度過離開無綫嘅「保護期」之後,有機會喺無綫重見天日。

next 1/1 pre

男友忙到爆,做女友嘅吳千語就負責照顧愛犬嘅責任。

next 1/1 pre

一得閒就同愛犬去行山。

next 1/1 pre

林峯、吳千語。

next 1/1 pre

林峯效力無綫15年期間一直備受力捧,不過今日《好報》獨家披露指林峯遭無綫封殺,而事件起因,是多次飲恨「視帝」寶座的林峯,雖然無綫多番提出傾約,但仍堅持「一去冇回頭」,更在2014年11月「賣身」英皇。

起初,林峯以為英皇可助他避過「封殺」之禍,可是連英皇高層吳雨出面跟無綫「議和」也告失敗,自始林峯在無綫全面絕迹,他出席所有活動,無綫均不前往採訪或播出,唯一生天是《東網巨星》為無綫經典劇集重播舉行投票活動《重播你有Say》時,林峯有份主演的《尋秦記》獲得第三位時,林峯才得以在無綫「亮相」。

吳雨「修補」關係

《東網》致電英皇高層吳雨,問到「封殺」一事時,他在電話中表示:「舊聞啫。(無綫幾時播林峯呀?)要排隊嘛,無綫咁多人,佢哋有喜歡同唔喜歡嘅嘢,但我又唔知佢(無綫)鍾意乜喎。」吳雨更「讚」無綫謂:「好大方,我哋合作愉快,我哋隨時為無綫打開合作之門。」他謂不會加大力度幫林峯和無綫「修補」關係,因林峯近日要宣傳新歌及備戰4月的紅館演唱會:「會好忙。」

吳千語拖男友愛犬

雖然林峯和無綫勢成火水似冇彎轉,但今日傳來好消息,指「封殺」林峯只是暫時性,據知無綫有不成文規定,所有不簽經理人約的藝人,在兩年內一律不可亮相任何節目,此舉是保障合約藝人和無綫的權益;對此,無綫企業傳訊部副總監曾醒明在電話中回應表示:「無綫同英皇及旗下藝人關係友好,林峯係個好受歡迎嘅藝人,無綫會喺『適當時候』播林峯。」據知吳雨亦知無綫封殺林峯只是過度期。

另外,林峯和女友吳千語愛得甜蜜,去年中,千語成功冧掂男友以6,800萬購下薄扶林嘉林閣2,000呎高層單位過同居生活,日前《東網》拍得戴上口罩,一身便裝的千語,和外傭拖住林峯的兩隻愛犬現身薄扶林新居,不過林峯則未有現身。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!