掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

杜德偉認細膽唔敢剪臍帶:驚剪錯嘢 __,杜德偉,

Alex話好驚剪錯剪咗唔應該剪嘅嘢。剛宣布老婆有喜的杜德偉(Alex)今日出席跳舞比賽活動,Alex聽到現場的音樂時,興奮得又轉身又踢腿,心情超好,受訪時亦難掩喜悅,他承認多位親密好友早已知道他將做爸爸:「當同傳媒分享時,又好似重新有多個BB。」並透露懷有五個月身孕的太太非常健康,口味及脾氣方面未有改變,Alex說:「聽人講大肚媽咪脾氣會變,會無理取鬧,不過暫時未有,自己做定心理準備。」煩緊改咩名 ...


Alex話好驚剪錯剪咗唔應該剪嘅嘢。

剛宣布老婆有喜的杜德偉(Alex)今日出席跳舞比賽活動,Alex聽到現場的音樂時,興奮得又轉身又踢腿,心情超好,受訪時亦難掩喜悅,他承認多位親密好友早已知道他將做爸爸:「當同傳媒分享時,又好似重新有多個BB。」並透露懷有五個月身孕的太太非常健康,口味及脾氣方面未有改變,Alex說:「聽人講大肚媽咪脾氣會變,會無理取鬧,不過暫時未有,自己做定心理準備。」

煩緊改咩名

問到為囝囝改名未,Alex代表未諗好:「擔心大個返學罰抄同畀同學笑。(改兩個字?)想三個字,我哋父母好開通,亦冇族譜。(改咗英文名?)未,呢個係我範疇,會諗傳統名又會諗自己作嘅名,但怕佢讀書時嗰名太怪畀同學笑,你話幾煩。」

Alex強調自己不會做怪獸家長,他說:「希望小朋友童年健康、愉快,唔好太大壓力。(搵定幼稚園?)一步一步嚟,依家畀我享受BB喺老婆個肚到先,以為自己人生經驗好豐富,原來有好多嘢要學,不過係樂趣,活在當下。」當問到會否入產房剪臍帶?Alex即口震震說:「我表面好英明,其實好驚,剪錯剪咗唔應該剪嘅嘢,不過會入產房。」問到會與影大肚相?Alex說:「會,影完會發畀大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!