掃呢頁CODE去手機

2016年5月23日 星期一

再提小方 Stephy爆喊:唔可以話冇愛 __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,

十年情,唔係話完就完。藝人鄧麗欣(Stephy)跟方力申結束十年情,日前小方在一個電台節目中,直認難捨與Stpehy之間的一段情,更多次夢見她,言談間更數度哽咽,而今日Stephy出席電影開鏡儀式,被追問到小方對她未忘情,Stephy也忍不住再次落淚。談到舊愛方力申表示難捨與她一段情,剛由峇里返港的她說:「尋日先睇到,喺朋友口中得知,依家唔係好想講太多佢哋嘅事,等大家或者我哋丟淡啲先,等foucs ...


十年情,唔係話完就完。

藝人鄧麗欣(Stephy)跟方力申結束十年情,日前小方在一個電台節目中,直認難捨與Stpehy之間的一段情,更多次夢見她,言談間更數度哽咽,而今日Stephy出席電影開鏡儀式,被追問到小方對她未忘情,Stephy也忍不住再次落淚。

談到舊愛方力申表示難捨與她一段情,剛由峇里返港的她說:「尋日先睇到,喺朋友口中得知,依家唔係好想講太多佢哋嘅事,等大家或者我哋丟淡啲先,等foucs我哋工作先,大家唔使咁關心我哋。」跟住她靜下來再說:「我唔知可以講啲咩。」說罷又靜默不作聲,她坦言看到小方不捨她的報道,個心也「噏噏哋」,見她雙眼通紅,強忍淚水說:「呢排都唔係咁想聯絡,因為覺得呢個時候唔識點表達同點講。」

timing同溝通上嘅問題

被問到會否心軟跟方力申復合?她停頓好幾秒後說:「冇諗呢樣嘢,我哋之間最主要係溝通同timing問題。」小方自爆在雙方冷靜期時,兩人都有過結婚念頭,更覺得Stephy是好好的結婚對象,她說:「小方講得好啱,但都係timing同溝通上嘅問題,其實私底下我哋好少講結婚呢樣嘢,反而係公開同傳媒口中先有講,所以我覺得呢件事有啲怪,唔想講太多。」

Stephy表示將來如何,都應該留給他們兩人去處理,問到是否如小方所言兩人之間已經沒有愛?她說:「其實都係之前講嘅問題,溝通同timing,愛都有好多層次,好似家人嘅愛、朋友嘅愛,所以唔可以話冇愛。」

繼續工作

談到在新片中飾演的殺手角色,Stephy說:「我係大婆,無意中發現另一半有小三,仲有小四,我會聯同小三一齊打個小四,部戲有啲黑色幽默同動作。」她表示第一次拍這類以女仔為主的動作戲,以往拍愛情片多,她說:「今次我會打得型啲,仲會開槍。」今次電影與周秀娜、樂基兒等合作,一班女仔拍戲可擔心多是非?她笑言習慣晒,反而好期待,她說:「周秀娜係雙子座,同我係好夾嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!