掃呢頁CODE去手機

2016年7月1日 星期五

《巾幗3》靠myTV SUPER重見天日! __,myTV,

《巾幗梟雄之諜血長天》有得播喇,勁期待!由視帝、視后級人馬黎耀祥、胡杏兒、蕭正楠、馬賽等主演,已退休的金牌監製李添勝打造的劇集《巾幗梟雄之諜血長天》(巾幗3),因系列有口皆碑,2013年無綫獲投資三千萬港元落重本拍攝,更被視為2014年的重頭劇。不過,拍畢後因劇情牽涉雞姦情節,被指挑戰電視尺度而急煞停,即使暗場交代亦絕不容許,時任戲劇科總監的曾勵珍更接到高層柯打,要將30集重頭劇狠剪成15集,帳面 ...


《巾幗梟雄之諜血長天》有得播喇,勁期待!

由視帝、視后級人馬黎耀祥、胡杏兒、蕭正楠、馬賽等主演,已退休的金牌監製李添勝打造的劇集《巾幗梟雄之諜血長天》(巾幗3),因系列有口皆碑,2013年無綫獲投資三千萬港元落重本拍攝,更被視為2014年的重頭劇。不過,拍畢後因劇情牽涉雞姦情節,被指挑戰電視尺度而急煞停,即使暗場交代亦絕不容許,時任戲劇科總監的曾勵珍更接到高層柯打,要將30集重頭劇狠剪成15集,帳面損失千五萬港元製作費,但兩年來依然播映無期。

網絡尺度較鬆

而題材同樣敏感,由張兆輝、陳敏之等主演的性喜劇《性在有情》,早前於myTV SUPER打頭陣以網絡電視劇方式播出,以出位題材成功吸引網民與劇迷,成為網上熱話,為有同樣隱憂的《巾幗3》帶來曙光,終獲安排於今年10月以網絡電視劇的形式在myTV SUPER登場,更將會是原汁原味的30集完整版本。

對於《巾幗3》的播映計劃,無綫新任副總經理杜之克承認確實有此安排,他指myTV SUPER屬於網絡層面,與免費電視台相比較寬鬆:「因為myTV SUPER係屬於網絡世界,同免費電視台係不同層面,會相對較寬鬆。與其將《巾幗3》擺喺免費台度避來避去,不如喺myTV SUPER原汁原味咁播,大家都擔心呢部重頭劇冇得播,但TVB係唔會浪費資源。」杜之克更表示因現時握有尺度較寬鬆的渠道,題材較新鮮的構思之後亦會在考慮之列。

祥仔杏兒感高興

正忙於拍處境劇《愛.回家之八時入席》的黎耀祥,得悉《巾幗3》將於myTV SUPER播映,坦言很開心,他說:「一直覺得呢套劇唔差,只係題材比較偏鋒,演員嘅表現都好好。(李添勝讚你同杏兒做得好好喎!)都OK㗎!(之後好多特別題材嘅劇可於網上播!)絕對係好事,因為之前觀眾都評論大家拍嚟拍去都係嗰啲劇種,有啲題材突出嘅劇,如果放喺黃金時段播可能收到好多投訴,依家多咗個渠道,公司可以作多啲嘗試。(有乜題材想拍?)都冇特別話乜嘢題材,其實一個劇好唔好唔係淨係睇題材,要睇埋角色到唔到,寫得夠唔夠細膩,好似之前《琅琊榜》雖然收視一般,但我睇咗內地版,覺得好好睇,可能劇本太複雜,香港劇迷唔太習慣。」

已離巢無綫的杏兒接受訪問時坦言播放是好事,她說:「其實套劇係唔係踩界?少少不過太踩界都拍唔到啦,始終係電視劇,況且大家為套劇都拍得好辛苦,依家可以推出係開心事,最緊要添哥開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!