掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

【人稱「大肚馬蹄露」】攞過最重口味港姐No.1 蘇慧恩30歲做新人出影集 __,蘇慧恩,Ophelia,馬蹄露,港姐,

新人女歌手蘇慧恩(Ophelia)將會喺書展推出個人音樂相集書《MyReinvention》,有唔同造型配合入面5首歌嘅主題,Ophelia話:「如果只係齋睇相可能會好悶,因為巿場太多靚美太多靚相,所以想加啲新元素,希望大家一邊睇相,一邊欣賞我寫嘅音樂,應該別有一番風味,因為我影相集時都係諗住每一首歌嘅內容去影,所以希望大家用心去感受。」Ophelia大騷長腿又大露背之外,又同兔仔、貓、變色龍齊齊 ...




其他影片:>>






新人女歌手蘇慧恩(Ophelia)將會喺書展推出個人音樂相集書《My Reinvention》,有唔同造型配合入面5首歌嘅主題,Ophelia話:「如果只係齋睇相可能會好悶,因為巿場太多靚美太多靚相,所以想加啲新元素,希望大家一邊睇相,一邊欣賞我寫嘅音樂,應該別有一番風味,因為我影相集時都係諗住每一首歌嘅內容去影,所以希望大家用心去感受。」Ophelia大騷長腿又大露背之外,又同兔仔、貓、變色龍齊齊影相,佢話最難忘係錫變色龍:「我諗起《青蛙王子》嘅童話片段。唔知點解,拍嗰日我可以咁有勇氣錫落去,之後睇到變食龍食昆蟲,真係即刻就想嘔。」佢仲話書入面會講吓自己過往嘅戀愛經歷,兼寫號啲好有啟發性嘅人生哲理,希望影響到年輕人,畀大家正能量。其實呢位新人女歌手蘇慧恩,已經潛伏喺娛圈好耐,佢09年23歲嗰睇參加過《超級巨聲》、11年又參選港姐,不過都係喺20強止步,而佢港姐初選嗰陣,有「大肚馬蹄露」之稱,佢仲以63票畀網民評選為當屆「最重口味港姐」第一位。計番Ophelia喺09年23歲,咁今年咪30歲!睇嚟佢真係大器晚成喇!

為大家介紹新人女歌手蘇慧恩(Ophelia)
佢會喺書展推出個人音樂相集書《My Reinvention》
佢09年參加過《超級巨聲》,當時23歲 2011年仲參加過香港小姐
呢個係真Cammi謝芷蕙

鍾意就快D Share啦!