掃呢頁CODE去手機

2016年8月1日 星期一

【人生高峰】落選港姐到大劉女友 呂麗君致富之路 __,港姐,劉鑾雄,大劉,

98年呂麗君參選港姐,但就冇飛上枝頭,反而就回歸平淡,返咗倫敦讀書,喺LV做兼職售貨員,就喺呢個時候識咗劉鑾雄(大劉),從此佢嘅一生就改寫咗。98年:21歲嘅呂麗君喺加拿大多倫多大學畢業後,返香港參選港姐,晉身頭廿名。喺芸芸佳麗中佢毫不起眼,結果落選,同屆港姐三甲有向海嵐、趙翠儀同吳文忻。01年:參選港姐鎩羽而歸後,呂麗君01年到倫敦大學King'sCollege修讀碩士課程,仲喺LV任兼職售貨員 ...




其他影片:>>






98年呂麗君參選港姐,但就冇飛上枝頭,反而就回歸平淡,返咗倫敦讀書,喺LV做兼職售貨員,就喺呢個時候識咗劉鑾雄(大劉),從此佢嘅一生就改寫咗。98年:21歲嘅呂麗君喺加拿大多倫多大學畢業後,返香港參選港姐,晉身頭廿名。喺芸芸佳麗中佢毫不起眼,結果落選,同屆港姐三甲有向海嵐、趙翠儀同吳文忻。01年:參選港姐鎩羽而歸後,呂麗君01年到倫敦大學 King's College修讀碩士課程,仲喺LV任兼職售貨員,就喺呢個時候邂逅大劉,陪佢出席飯局兼同大劉囡囡劉秀融歐遊。02年:呂麗君為大劉生咗囡囡秀盈,囡囡出世唔係好耐,佢就返英國修讀博士課程,被影到同中東籍男同學返回大劉豪宅短聚。大劉事後表示對佢百分百信任,仲話男同學係同性戀,同呂麗君情同「姊妹」。08年:大劉周旋喺呂麗君同甘比之間,呂麗君漸漸累積唔少公職銜頭,除出席北京奧運活動,又任婦協名譽會長做善事,密密接觸政界名人。球星碧咸( David Beckham)嚟港時,呂麗君仲抱女兒秀盈同碧咸會面。

21歲嘅呂麗君98年參加香港小姐 呂麗君陪大劉出席飯局兼同大劉囡囡劉秀融歐遊。

鍾意就快D Share啦!