掃呢頁CODE去手機

2016年8月9日 星期二

鄧麗欣拒絕同小方再演情侶:父女戀就OK __,小方,鄧麗欣,方力申,

唔知小方聽到點睇呢?藝人鄧麗欣(Stephy)、周秀娜(Chrissie)及樂基兒等,於尖沙咀出席電影煞科宴。談到日前被傳與舊愛方力申(小方)復合,Stephy否認此事,但直言仍會關注方力申的社交網站:「冇見面同冇聯絡,大家都忙緊,但會關注佢社交網站,知佢喺外地拍緊戲。(邀請佢睇新戲首映?)導演應該想請佢,但我同佢未喺傳媒面前一齊見面,唔好咁刻意,我都唔介意。」問到若二人獲重金邀請會陪否再合作?S ...


唔知小方聽到點睇呢?

藝人鄧麗欣(Stephy)、周秀娜(Chrissie)及樂基兒等,於尖沙咀出席電影煞科宴。談到日前被傳與舊愛方力申(小方)復合,Stephy否認此事,但直言仍會關注方力申的社交網站:「冇見面同冇聯絡,大家都忙緊,但會關注佢社交網站,知佢喺外地拍緊戲。(邀請佢睇新戲首映?)導演應該想請佢,但我同佢未喺傳媒面前一齊見面,唔好咁刻意,我都唔介意。」問到若二人獲重金邀請會陪否再合作?Stephy坦言抗拒與小方合演情侶:「有人唔知係講笑定點,話請我吁一齊拍戲,當時我話唔介意,但始終係兩個人嘅意願。短時間內都唔好(合作),費事拎感情做宣傳,大家都會唔自然。(搵你哋演情侶?)唔考慮。(搵佢演你前男友?)未必係戀情。(演父女?)我ok,演母子就唔好喇。」

享受單身

Stephy被問到目前有否追求者,自嘲沒有追求者的她就笑言現在享受單身生活:「冇呀,好奇怪,好多人關心我有冇着落。(要人介紹男仔?)暫時唔使,享受吓單身,唔諗拍拖住。(更自由?)之前唔會太束縛,但依家做嘢心態就唔使再顧及感情。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!