掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

老婆選擇離婚 李潤庭兩度鞠躬道歉 __,李潤庭,

李潤庭未開聲前,網民已經狂畀嬲。無綫《東張西望》主持李潤庭被爆背妻偷食,搭上已為人妻的小三,日前坦承出軌兼認錯的他語出驚人,指太太早知道有第三者存在!今天他返電視城被高層「照肺」期間後,隨即開記者會交代事件,東網巨星fb直播記者會現況,李潤庭未講嘢,網民已不停畀嬲表情。 記者會下午三時半開始李潤庭首先向今次受影響家人、太太講對唔住,以黑框眼鏡及灰色衫見人的李潤庭,表現得好淡定,他說:「今次件事,我 ...


李潤庭未開聲前,網民已經狂畀嬲。

無綫《東張西望》主持李潤庭被爆背妻偷食,搭上已為人妻的小三,日前坦承出軌兼認錯的他語出驚人,指太太早知道有第三者存在!今天他返電視城被高層「照肺」期間後,隨即開記者會交代事件,東網巨星fb直播記者會現況,李潤庭未講嘢,網民已不停畀嬲表情。 

記者會下午三時半開始李潤庭首先向今次受影響家人、太太講對唔住,以黑框眼鏡及灰色衫見人的李潤庭,表現得好淡定,他說:「今次件事,我應行出嚟道歉,係我一個人既錯,要鄭重同家人及其他人受影響嘅人道歉,除家人外亦影響咗公司,我好過意唔去!我要承擔番男人嘅責任,將傷害停止,我一個人承擔就可以!」然後李潤庭深深一鞠躬。

同小三結束關係

問到公司有咩處分?他說:「公司對我處分我恩然接受!(見高層?)了解來龍去脈,話會點樣幫我!(事件發生後有冇同老婆傾過?)有,佢傷心、失望,呢刻我要承擔任責任。(關係如何?)冷靜期!(同小三有冇聯絡?)冇,都唔應該聯絡!我都需要時間沉殿情緒。(同小三關係會結束?)當然會結束。(開始咗幾耐?)唔講,不想再挖出嚟講傷害更多人。(你話太太一早知「小三」存在?)係誤會,係報道出咗之前知,我唔好,冇好好交代清楚,係自己問題,搞到件事唔清楚。(會離婚?)絕對尊重太太決定,唔到我去揀,選擇權喺佢手上,呢刻佢係選擇離婚。(你哋一齊住?)係。(分房瞓?)係!太太、外父外母對我好失望,係我最大感受,我除咗道歉之外,要向雙方家人及愛錫我哋朋友,要佢哋經歷咁尷尬時刻,係我錯!」

記者提「小三」丈夫何生即拆咪

隨着有記者再問及他可是否與「小三」丈夫何生相識時,他便起身拆咪離開記者會,並再度道歉及鞠躬,再問到他目前是否休假?他表示會暫時停止工作,便結束為時五分鐘記者會。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!