掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

蔡思貝唔講分手 靠胡楓解圍 __,蔡思貝,胡楓,

蔡思貝被追問與男友麥秋成是否已分手,有點招架不來!
蔡思貝唔講分手靠胡楓解圍有關麥秋成與蔡思貝疑似分手一事,蔡思貝昨日在電視城受訪,她繼續以「不講感情事」來招架,期間幸好遇上路過的胡楓為她解圍。蔡思貝被追問與男友麥秋成是否已分手,有點招架不來!記者問蔡思貝對上一次見麥秋成是何時?她以「唔記得」作回應,並說:「我不嬲都話感情事唔多提。(麥秋成喺ig上寫浪費時間喎?)你哋諗多咗,佢ig寫感情事,可能睇咗書或戲有感而發呢……唔知啦!(因為你而寫呢幾句說話 ...


蔡思貝唔講分手靠胡楓解圍有關麥秋成與蔡思貝疑似分手一事,蔡思貝昨日在電視城受訪,她繼續以「不講感情事」來招架,期間幸好遇上路過的胡楓為她解圍。蔡思貝被追問與男友麥秋成是否已分手,有點招架不來!記者問蔡思貝對上一次見麥秋成是何時?她以「唔記得」作回應,並說:「我不嬲都話感情事唔多提。(麥秋成喺ig上寫浪費時間喎?)你哋諗多咗,佢ig寫感情事,可能睇咗書或戲有感而發呢……唔知(因為你而寫呢幾句說話 ...


蔡思貝唔講分手 靠胡楓解圍

有關麥秋成與蔡思貝疑似分手一事,蔡思貝昨日在電視城受訪,她繼續以「不講感情事」來招架,期間幸好遇上路過的胡楓為她解圍。

記者問蔡思貝對上一次見麥秋成是何時?她以「唔記得」作回應,並說:「我不嬲都話感情事唔多提。(麥秋成喺ig上寫浪費時間喎?)你哋諗多咗,佢ig寫感情事,可能睇咗書或戲有感而發呢……唔知(因為你而寫呢幾句說話?)唔會啩?(會因多緋聞令男友冇安全感?)多緋聞證明我人緣好啫!講笑!(分手唔講,結婚都唔講?)應承大家,結緍我會講!」

說到此時,思貝有點招架不來,幸好此時胡楓(修哥)路過,他即時為思貝解圍,他笑着大讚思貝靚女,做戲又好!當記者再追問思貝對上一次是甚麼時候見麥秋成時,她答道:「冇咁計喎。(好耐?)我唔記得嘞!」

路過的胡楓為蔡思貝解圍。
  • 路過的胡楓為蔡思貝解圍。
蔡思貝(右起)、張曦雯、薛家燕、江美儀等食盆菜。
  • 蔡思貝(右起)、張曦雯、薛家燕、江美儀等食盆菜。

鍾意就快D Share啦!