掃呢頁CODE去手機

2016年12月9日 星期五

幾時做咗老豆?》攀峰五千米叫停 黃德斌留番條命見仔仔 __,黃德斌,



其他影片:>>






早排喺《天與地》入面,黃德斌因為身體嘅問題,無緣攀上馬納斯盧峰Camp1。話晒係海拔5千幾米以上,又高山反應又要爬山。一個唔好彩,有咩冬瓜豆腐就唔值啦,搵食啫!不過只要見到心肝寶貝,之前拍戲挨夜,甚至攀峰嘅辛苦,一一忘記晒!講嘅心肝寶貝,未必係拍咗十幾年嘅女朋友Joyce,而係Joyce抱住嘅小朋友。平時見黃德斌木木獨獨,但係對住小朋友嘅時候,德斌完全係慈父咁。BB行埋海邊嘅時候,佢哋兩個不知幾著 ...


早排喺《天與地》入面,黃德斌因為身體嘅問題,無緣攀上馬納斯盧峰Camp 1。話晒係海拔5千幾米以上,又高山反應又要爬山。一個唔好彩,有咩冬瓜豆腐就唔值啦,搵食啫!

不過只要見到心肝寶貝,之前拍戲挨夜,甚至攀峰嘅辛苦,一一忘記晒! 講嘅心肝寶貝,未必係 拍咗十幾年嘅女朋友Joyce,而係Joyce抱住嘅小朋友。平時見黃德斌木木獨獨,但係對住小朋友嘅時候,德斌完全係慈父咁。BB行埋海邊嘅時候,佢哋兩個不知幾著緊, 但係BB對於個啲海浪有啲驚,搞到成個人硬晒呔,呢個時候,德斌就一手抱起佢,仲係咁安撫下BB,等佢冇咁驚青。

不過,奇就奇在,德斌同Joyce拍咗成十幾年,婚又未結,忽然又多咗個小朋友嘅? 而且Joyce久唔久都會喺網上po 呢個BB嘅合照,搞到唔少人都以為係Joyce嘅小朋友。但係Joyce一遇呢啲問題,都會答番對方係契仔嚟嘅。唔知係咪再怕俾人問,Joyce有時仲講明係同契仔嘅合照,等大家唔好再問落去。但係見佢同女朋友連埋契仔一齊嘅時候,就似足一家生口咁幸福。再諗下黃德斌每次接受訪問都話明唔會生,真係好大反差喎……


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!