掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

兆尊神回祥嫂立平安紙:好仔不論爺田地 __,兆尊,鄧兆尊,

兆尊妙論祥嫂立平安紙!鄧兆尊今晚接受訪問,提到祥嫂立平安紙(相關新聞:https://goo.gl/6n0OVB),所有仔女都可以得到遺產。提到此事, ...


兆尊妙論祥嫂立平安紙!

鄧兆尊今晚接受訪問,提到祥嫂立平安紙(相關新聞:https://goo.gl/6n0OVB ),所有仔女都可以得到遺產。提到此事,兆尊似乎不知情,當記者講解一番後,兆尊表示:「冇乜所謂,好仔不論爺田地,佢想點就點啦。(有指祥嫂係經魯芬事件而有所感觸?)有好多嘢都控制唔到,女仔善變能力好強,乜都抱隨緣態度會好啲,佢鍾意做乜就做乜。」

談到祥嫂有以將永祥苑作紀念館,兆尊覺得如果祥嫂有這個安排,自己都會贊成。問到祥嫂今次的舉動會令兩人關係改進?他說:「由始至終個關係唔喺我度,我不嬲都喺中間,係調停人,我持平嘅。了解喇,其實好少問題,係佢化大咗少少。(佢話唔會干涉仔女嘅事。)冇干涉,佢好好嘅,唔會干涉。」當問到是否祥嫂身體抱恙而立平安紙,兆尊直言祥嫂身體一向都好好:「你都可以立,冇分幾時。」至於提到是否艷福無邊,他笑言二、三十歲才是艷福。講到祥嫂這個舉動是否想破冰,他坦言:「有好多嘢都控制唔到,要睇番身邊兄弟姊妹嘅睇法,仲未知佢地反應。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!