掃呢頁CODE去手機

2017年4月15日 星期六

【高腰白泳褲】辣媽鄭希怡三點式晒長腿 __,鄭希怡,

呢條高腰白色泳褲真係好蝦人着,呢位辣媽就完美示範喇!人母鄭希怡(Yumiko)2015年4月生咗囡囡「梁浸浸」,話咁快就已經兩年!囡囡得意又搞鬼成日搶 ...


呢條高腰白色泳褲真係好蝦人着,呢位辣媽就完美示範喇!

人母鄭希怡(Yumiko)2015年4月生咗囡囡「梁浸浸」,話咁快就已經兩年!囡囡得意又搞鬼成日搶晒阿媽鏡,今次Yumiko終於發威,撇甩個女去咗美國度假,今次佢仲晒埋三點式𠻹!

Yumiko連日嚟都喺Instagram晒靚相,無女一身輕嘅佢又玩又食,過得勁寫意!今日佢就再晒多一張三點式照,見到佢企咗喺一棵大樹下,着上一套白色三點式戴埋頂Cap帽,微露事業線,Chok住叉腰影相,果然係辣媽!而佢條高腰白色泳褲好搶眼,凸顯出佢對長腿,非常吸睛,真係矮啲都Carry唔到㗎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!