掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

名人:劉香萍否認母女不和斥有人炒作 __,劉香萍,貝安琪,

劉香萍話今日返港仲約咗女兒及其男友Simon見面。(資料圖片)前藝人兼導演劉香萍與女兒貝安琪(Ankie)一直感情要好,母女儼如朋友般看待,昨日卻傳出 ...


劉香萍話今日返港仲約咗女兒及其男友Simon見面。(資料圖片)

前藝人兼導演劉香萍與女兒貝安琪(Ankie)一直感情要好,母女儼如朋友般看待,昨日卻傳出劉香萍因為女兒未婚產子問題而傳不和兩個月,正身在上海的劉香萍表示與女兒及其男友Simon關係良好,女兒在德國待產期間她亦陪同左右,今晚便返港的她,還相約她們在港相聚,她說:「係炒作,我係一個傳統思想嘅人,雖然我外表似鬼婆,我係希望個女結咗婚之後先有BB,但呢個亦係天意,Ankie過去好多人追,佢都睇唔上眼。好多人好想要BB又未必有,BB係上天畀嘅恩賜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!