掃呢頁CODE去手機

2018年1月9日 星期二

梁嘉琪谷胸晒線着婚紗 望40歲前嫁得出 __,嘉琪,梁嘉琪,

梁嘉琪話本身諗住買咗樓先結婚,但係以香港嘅樓價,永遠都唔會嫁得出!無綫藝員梁嘉琪在佐敦穿上低胸婚紗出席婚嫁活動,谷胸又晒事業線,非常性感!嘉琪表示近一 ...


梁嘉琪話本身諗住買咗樓先結婚,但係以香港嘅樓價,永遠都唔會嫁得出!


無綫藝員梁嘉琪在佐敦穿上低胸婚紗出席婚嫁活動,谷胸又晒事業線,非常性感!嘉琪表示近一年頻頻穿婚紗工作,笑謂大家也為她出嫁緊張。36歲的嘉琪坦言着過太多婚紗,到結婚時會挑選簡單及不傳統款式的婚紗,或許會以短裙、波鞋出嫁,又因喜歡旅遊,所以希望一邊旅行一邊拍攝結婚相。

問到嘉琪有沒有結婚計劃?她笑說:「本身想買咗樓先結婚,但係以香港嘅樓價,我永遠都唔會嫁得出,盡力啦,希望追到,或者結咗婚先買樓,做咗一樣先,希望仲喺三字頭之前結婚,其實時間都唔係淨番好多,哈哈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!