掃呢頁CODE去手機

2018年1月7日 星期日

【獨家專訪】電子錢包好方便?陳家強:我張八達通仲方便 __,家強,

快速支付系統(FPS)今年將出台,陳家強認為有利支付業務發展,香港金融科技業將迎來更大發展空間。而一直有人詬病香港支付技術落後於內地,他不表認同,「用 ...




快速支付系統(FPS)今年將出台,陳家強認為有利支付業務發展,香港金融科技業將迎來更大發展空間。而一直有人詬病香港支付技術落後於內地,他不表認同,「用電話畀錢,係咪真係方便好多呢?我張卡仲方便啦。」

陳家強說,過去兩年以來,不斷有人說香港支付系統落後,但回望過去,並不是落後與否問題,只是市場習慣有別,「香港好多人鐘意用八達通、信用卡,你話如果擺入手機到,係咪方便好多呢?我張卡仲方便啦,我懷疑我呢個經驗,係好多香港人都係,冇種要推動你用手機支付誘因。」

不過,陳家強認為,香港的士支付上確有進步空間,「我耐唔時都要撳ATM拎錢,唯一原因係搭的士;又或者食完飯畀錢,去櫃員機撳錢都煩,如果可以解決,都方便好多。」

金管局今年第3季出台FPS,陳家強認為令人期待,「FPS係全世界最先進支付系統,由原本銀行與銀行之間結算,到個人與個人之間結算,最終好多電子錢包會出現搶佔商機,好刺激。」FPS好處是打破金融工具轉賬的隔閡,做到實時結算、24小時運行,並連繫各大銀行及電子錢包。

展望香港金融科技發展,陳家強指,不甘心香港人只做本地市場,認為應進軍內地市場,「好多人話內地科技公司人多、錢多,好難打入,我唔完全同意,因為科技會變,唔係內地獨有,今日香港要做創新,唔應該只做金融,例如可以諗下AI(人工智能)點發展,甚至係應用在醫療上。」



蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!