掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

3歲定情歌「抱」得美人歸 __,

嘉穎抱起陳凱琳行足200呎,夠晒誠意!
3歲定情歌「抱」得美人歸跟隨中國傳統習俗,昨早嘉穎進行接新娘儀式,為娶得美人歸有求必應,畀開門利是後,在Grace的要求下,嘉穎唱出於1994年推出的 ...


3歲定情歌「抱」得美人歸

跟隨中國傳統習俗,昨早嘉穎進行接新娘儀式,為娶得美人歸有求必應,畀開門利是後,在Grace的要求下,嘉穎唱出於1994年推出的歌曲《一千個願意》,當年她只得3歲,之後抱起老婆由走廊行入大廳,足足有200呎路程,然後二人向雙方家長進行斟茶儀式。

Grace受訪時指斟茶前十分擔心:「我唔知有咩要做,佢哋叫我坐喺房度,嘉穎會入嚟接新娘,會難為佢少少咁,要畀啲誠意!」又指老公到門口時,令她「毛管戙」大叫緊張:「我無啦啦諗到,不如叫佢唱《一》,係佢唱片入面一首歌,有次唱K佢唱呢首歌,我就覺得歌詞同我好貼切,首歌係講等一個天使出現,所以聽到特別Sweet,佢亦即刻明要唱邊首,呢個對我嚟講先係誠意,好窩心。」又指斟茶時令她覺得溫馨,感覺融入對方的家庭。

陳凱琳坦言斟茶給奶奶後,正式融入鄭家。
  • 陳凱琳坦言斟茶給奶奶後,正式融入鄭家。





鍾意就快D Share啦!