掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

陳茵媺一拖三返港 陳豪接機送吻 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

■陳豪與陳茵媺分開一個月,前晚一見面即咀老婆。
■陳豪與陳茵媺分開一個月,前晚一見面即咀老婆。陳茵媺前晚與三子女由加拿大度完暑假返港,陳豪到機場接機,但航班遲40分鐘才到達。陳豪指家人去一個月,就算 ...


陳茵媺前晚與三子女由加拿大度完暑假返港,陳豪到機場接機,但航班遲40分鐘才到達。陳豪指家人去一個月,就算有時差都會與仔女視像,又會陪他們食早餐,更計劃一家去旅行,以及和陳茵媺過二人世界,去短途旅行。問到會否乘機造人?他笑言:「𠵱家屋企已經好熱鬧。」

當陳茵媺與仔女出閘時,陳豪即咀老婆,再逐一錫子女,認真甜蜜。陳茵媺表示掛住老公:「我哋好掛住佢,佢都好掛住我哋。嗰邊有公公婆婆,仲有幾個姨婆、契婆,佢哋成日都出街,有戶外活動,好多新鮮嘅嘢好開心,但成日都會講miss爹哋。」

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!