掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

巡舖冇人認得 謝霆鋒抽擊周杰倫:「帽戴太低,你是長甚麼樣。」 __,周杰倫,謝霆鋒,霆鋒,

巡舖冇人認得謝霆鋒抽擊周杰倫:「帽戴太低,你是長甚麼樣。」由浙江衛視同燦星製作聯手打造嘅音樂節目《中國好聲音》日前(10日)播出第四期。今期一開始,四 ...


  • 巡舖冇人認得 謝霆鋒抽擊周杰倫:「帽戴太低,你是長甚麼樣。」


  • 由浙江衛視同燦星製作聯手打造嘅音樂節目《中國好聲音》日前(10日)播出第四期。今期一開始,四位導師嘅team隊員已經全部齊腳,之後就開始「全員battle」 模式。於前三期節目入面,霆鋒因為同周杰倫的爆笑互動而被爆友稱為「鋒火倫」組合,今期佢哋又嚟料。

    在導師點評《說散就散》的原唱者JC時,周杰倫就提到自己出咗第一隻碟後,著住同隻碟一模一樣嘅衫去唱片舖出入,但係竟然冇人認得出,霆鋒聽到後就即刻講咗埋藏喺心入面多年嘅疑問出來,「你(帽子)也戴太低了,那個時候我也想知道你是長甚麼樣。」曲線抽擊周杰倫;呢頭被霆鋒「寸」,嗰頭周杰倫就用霆鋒「鋒味拌麵」的說話點評學員,「謝謝你,讓我們在這麼近的距離『嘗』到了遙遠的味道。」十分搞笑。

    另外,霆鋒於節目入面亦都提到自己出門口的準備,就係「一切從簡!」霆鋒話:「出門前的所有準備只要幾十秒,收拾自己只需二十秒。」快手還快手,不過霆鋒都好着重細節位,好似當晚節目入面佢手上星星形的accessories就暗藏玄機,除咗襯晒霆鋒嘅rock style,仲同《中國好聲音》節目logo好似,霆鋒係有heart嘅。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!