掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

鄭嘉穎陳凱琳結婚:【冇面畀】《東張》採訪「穎琳」婚禮被拒 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

連自己人都冇面畀!屬於無綫出身的鄭嘉穎和現役包薪藝人陳凱琳今次到峇里舉行婚禮,一直保持低調,不過,無綫節目《東張西望》今次前住當地採訪婚禮過程,卻連「 ...


連自己人都冇面畀!


屬於無綫出身的鄭嘉穎和現役包薪藝人陳凱琳今次到峇里舉行婚禮,一直保持低調,不過,無綫節目《東張西望》今次前住當地採訪婚禮過程,卻連「自己人」都冇面畀!

拍攝隊前日追訪兩人到酒店外的餐廳期間,一度被攔截,最後在餐廳門外拍攝時,亦因餐廳人員落閘和拉上窗廉,而未能順利採訪。《東張》主持容羨媛回覆東網時表示,在不打擾情況下超額完成採訪,已覺交到差了。她說:「知道佢哋想低調,而陳凱琳亦好有禮貌拒絕嘅,話返香港先至傾。至於跟車去餐廳時中途有阻礙,好彩我哋個司機好醒目,最後搵得番餐廳位置。而落閘拉廉一事,其實我都好明白佢哋係唔想畀人騷擾,不過我哋都拍到鄭生、鄭太,已經好開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!