掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

蔡思貝:【男神主動出擊】余德丞約蔡思貝食飯被拒 __,余德丞,蔡思貝,

好大陣檸檬味!藝人蔡思貝與余德丞(Dickson)到上水出席商場活動,吸引大批fans及市民圍觀,兩人分享減壓方法,即場做雙人體操之餘,更應大家要求做 ...


好大陣檸檬味!


藝人蔡思貝與余德丞(Dickson)到上水出席商場活動,吸引大批fans及市民圍觀,兩人分享減壓方法,即場做雙人體操之餘,更應大家要求做出心心動作,充滿浪漫氣氛。另外,兩人又即場演唱一曲,表現有板有眼。

鬥晒歌喉

思貝唱出《下一站天后》,她直言心情緊張,因自覺唱歌未夠水準:「其實我有上堂,但覺得未去到個standard,所以好緊張,好在Fans都支持我,同我一齊大合唱。」Dickson則唱出《歲月如歌》,提到之前他亮相節目《流行金曲50年》,問是否想轉做歌手?他說:「咁就太遠喇!其實都係因為要上節目先至開始學唱歌,一個月都唔夠,我都覺得自己未夠水準。」思貝又自爆曾想過邀請Dickson合唱情歌,但被Dickson拒絕。

思貝請余德丞食檸檬

問會否怕傳出緋聞?思貝表示樂於以情侶檔接Job,因之前合作的旅遊節目受歡迎,希望能再拍攝,並相信大家識分緋聞的真偽。而Dickson則笑言曾約思貝外出食飯及做運動,但被派檸檬,他說:「思貝呢排好忙,時間難就,我惟有咁諗」思貝又表示真的會外出做運動,例如於清晨時間到沙灘游水,Dickson即自薦做救生員。

唔恨結婚生B

另外,思貝昨日出席好友孫慧雪兒子一歲生日會,並負責幫賴慰玲(Winki)手湊BB,她自嘲做了一日「家傭」:「我好鍾意小朋友,尋日沉溺咗喺朋友世界一日,Winki周圍介紹我話我係工人姐姐,好搞笑。(身邊好友都結婚生BB,幾時到你?)我依家係同拍劇結婚,仲好享受演戲,暫時唔追求,緣分到自然會到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!