掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

鄭嘉穎陳凱琳結婚:【真.閨蜜】陳嘉寶賴慰玲攬實新娘陳凱琳 __,嘉穎,陳嘉寶,陳凱琳,凱琳,賴慰玲,鄭嘉穎,

好姊妹攬攬!藝人鄭嘉穎同陳凱琳尋日喺峇里舉行婚禮,一班到場嘅圈中好友都玩得相當盡興,今日仲陸續喺社交網貼文恭賀一對新人。黎耀祥就上載同太太及一對新人嘅 ...


好姊妹攬攬!


藝人鄭嘉穎同陳凱琳尋日喺峇里舉行婚禮,一班到場嘅圈中好友都玩得相當盡興,今日仲陸續喺社交網貼文恭賀一對新人。黎耀祥就上載同太太及一對新人嘅合照,留言話:「有情人終成眷屬。」

而陳凱琳嘅好姊妹賴慰玲、陳嘉寶就攬實新娘子影合照,賴慰玲開心留言:「So happy to you!! #靈異學會嫁曬(晒)出去」陳嘉寶就以英文分享感受,大概係話:「當一切都很美好,你不需要任何修圖或過濾器。真的很高興我們最親愛的,最美麗的公主Grace。你肯定得到我們從新郎眼中看到的所有愛情和浪漫。從此以後快樂地生活着!」可能被浪漫氣氛感染,陳嘉寶亦有上載同老公嘅甜蜜合照。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!