掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

陳偉琪有「大靠山」拒絕800萬包養 __,陳偉琪,

衝出香港參加「WCOPA」,並取得好成績。
陳偉琪有「大靠山」拒絕800萬包養無綫咪神陳偉琪初入行時經常演姣精,不時被「問價」邀去富豪飯局,更被踢爆身光頸靚,出入駕靚車、戴名錶,最近還搬到西貢獨 ...


陳偉琪有「大靠山」拒絕800萬包養

無綫咪神陳偉琪初入行時經常演姣精,不時被「問價」邀去富豪飯局,更被踢爆身光頸靚,出入駕靚車、戴名錶,最近還搬到西貢獨立屋居住,背後原來有富貴「靠山」!其實所指只是有個做貿易生意的「富爸爸」,難怪有人出到800萬「包養價」,都被她一一拒絕!

近年憑《愛.回家之開心速遞》中「細龍太」一角上位的無綫36E咪神陳偉琪(Vicky),初出道時因身材惹火及經常演姣爆角色,經常被「問價」邀去飯局,最誇張的一次更出到800萬「包養價」。雖然從來不為所動,但她又被踢爆「神奇地」返工駕靚車,開工粗戴近10萬元名錶,經常出埠旅遊又食好嘢,最近更搬入西貢千呎獨立屋居住,如此有錢原來並非靠「外快」,只是背後有個「富爸爸」!

家中獨女 富爸爸錫到燶

據知,Vicky父親做大型貿易生意逾廿年,由於只得她一個女兒,由細到大錫到燶,可以話要乜有乜!就算陳父現已退休,一家人依然生活無憂。雖然家底厚,但她堅拒做「金絲雀」,選港姐加入娛圈後,仍不斷在演藝事業尋求突破,早前更參加有表演界「奧林匹克」之稱的「WCOPA」世界表演藝術錦標賽,結果一口氣贏得三個大獎,成功殺入本月於美國荷里活舉行、為期9日的總決賽。

拒靠父幹 做兼職交學費

被問到是否生於富貴之家?不想高調的Vicky接受專訪時說:「唔係!小康之家嚟啫!我由細到大都希望靠自己努力,以前讀大學都係靠獎學金同做兼職交學費。」至於是否有很多飯局邀請?她說:「係!好多仲要好高價,好搞笑!不過我見到會即Block咗佢,冇興趣!真係試過出到800萬,好好笑,可能我初入行接嘅角色一面倒,會有比較惹火嘅演出,印象冇咁好。(畀人誤解係咪很難受?)拍戲角色係冇得選擇,雖然都好無奈,但我會堅持做番自己,好似打籃球、彈豎琴咁,等大家慢慢認識真正嘅我。」

陳偉琪入行時經常性感示人,因而收到不少「飯局」邀請。
  • 陳偉琪入行時經常性感示人,因而收到不少「飯局」邀請。
出入揸靚車又經常出埠旅遊,難怪被誤會畀人包養!

  • 出入揸靚車又經常出埠旅遊,難怪被誤會畀人包養!

  • 放大圖片





鍾意就快D Share啦!