掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

張紋嘉:張紋嘉借水着講道理 一個表情獲網友激讚 __,張紋嘉,

張紋嘉話即使經歷挫折風浪,但只要堅持,就會得到美好嘅成果!夏天唔少得去吓船P或者沙灘,咁自自然然就會着吓泳衣影吓相,歌手張紋嘉(Crystal)都唔例 ...


張紋嘉話即使經歷挫折風浪,但只要堅持,就會得到美好嘅成果!


夏天唔少得去吓船P或者沙灘,咁自自然然就會着吓泳衣影吓相,歌手張紋嘉(Crystal)都唔例外,佢今日就喺社交網一口氣晒出五張水着相,仲留言同大家講吓人生道理:「以前每年夏天,都要影水着。其實在海裏影到一張漂亮正常的照片,一點也不容易。要必須經歷挫折風浪,但只要堅持,你一定影到一張你心儀的照片。」

相信大家睇完都明白堅持嘅重要性,咁不如一齊睇吓Crystal有咩大作五張相入面有四張都係又唯美又陽光,但係唯獨剩低嗰張特別畀網友激讚!點解?因為相入面嘅Crystal坐喺沙灘度,突然一個浪捲上嚟,搞到佢好驚慌失措,有網友就話:「囧樣好正呀!」仲有人大讚攝影師捕捉得好好添!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!