掃呢頁CODE去手機

2019年7月7日 星期日

馮盈盈:出現分歧!馮盈盈被同居男友鬧爆 __,馮盈盈,

馮盈盈同男友出現好多分歧。藝人馮盈盈出席無綫劇集《白色強人》宣傳,透露早前播出她為劇中男友何廣沛爆喊戲份,沒料被網民狠批她喊得核突,問到會否不開心?她 ...


馮盈盈同男友出現好多分歧。


藝人馮盈盈出席無綫劇集《白色強人》宣傳,透露早前播出她為劇中男友何廣沛爆喊戲份,沒料被網民狠批她喊得核突,問到會否不開心?她說:「我會諗辦法改善,啲前輩話成功女演員,一定要喊到好靚,但肉緊起上嚟又好難注意表情,所以要練多啲!」問到會否找男友一起練習?她指二人同居生活已充滿衝突:「最近洗杯都洗到凌晨四點,因為我個人比較有生活品味,會分開用水杯、酒杯、咖啡杯、香檳杯,所以屋企兩個人有成廿個杯,但佢乜都剩用一隻杯,所以都好多分歧,佢仲話我自私、唔上進,鬧得好狠,可能佢想幫我一把,等我諗起佢就會流眼淚,其實都係一片苦心啫!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!