掃呢頁CODE去手機

2019年11月21日 星期四

慈父上身 黃澤鋒教4個月大囡囡游蛙式 __,黃澤鋒,

有女萬事足, 黃澤鋒兩公婆日日開心到暈。
慈父上身黃澤鋒教4個月大囡囡游蛙式有女萬事足,黃澤鋒兩公婆日日開心到暈。現年52歲的黃澤鋒與同齡太太陳麗麗結婚9年,兩公婆恨咗多年終於如願生咗「小黃妃 ...




慈父上身 黃澤鋒教4個月大囡囡游蛙式

有女萬事足, 黃澤鋒兩公婆日日開心到暈。

現年52歲的黃澤鋒與同齡太太陳麗麗結婚9年,兩公婆恨咗多年終於如願生咗「小黃妃」黃熙恩。轉眼間「小黃妃」經已4個月大,而且生長線追得好快,由出世時只得中碼,現時經已重15磅,相當重手,尤其包包面及大眼睛,相當可愛。

黃澤鋒被網民取笑當公仔咁舞個女 !
黃澤鋒被網民取笑當公仔咁舞個女 !

老來得女,「小黃妃」成為掌上明珠,黃澤鋒每日都爭取時間親子樂,作為游泳教練的黃澤鋒今日上載一條新短片,溫柔地教游蛙式。見到黃澤鋒捉着躺在床上著住睡袍仔的小黃妃小手教她划,接住又拉起她腳仔教她撐水,只見小黃妃眼碌碌,一直凝視着爸爸,但被爸爸「捉弄」沒有扭計,反而笑笑口撐手撐腳配合,相當聽話。




鍾意就快D Share啦!