掃呢頁CODE去手機

2019年11月21日 星期四

呂慧儀:骾骨咳出血 呂慧儀入院抆骨遇走火警 __,呂慧儀,

真係慘慘豬!藝人呂慧儀早前於家中暈倒,日前更接二連三發生意外,認真黑氣纏身。佢今日喺社交網上載一張戴上口罩嘅自拍照,並透露因為日前啃魚骨導致身體不適: ...




真係慘慘豬!


藝人呂慧儀早前於家中暈倒,日前更接二連三發生意外,認真黑氣纏身。佢今日喺社交網上載一張戴上口罩嘅自拍照,並透露因為日前啃魚骨導致身體不適:「咳唔出魚骨,倒是咳出血,頑強的魚骨」最後終於忍唔住去睇醫生,點知喺醫院等待嘅途中,卻遇上走火警,真係禍不單行!好彩經診治後,佢都順利取出魚骨,見魚骨目測近4cm長,相當牙煙。而佢亦有留言報平安:「就係你餓咗我幾日,Thank you so much doctor」。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!