掃呢頁CODE去手機

2019年11月21日 星期四

梁靖琪:貼身裙晒巨肚 梁靖琪佗仔9個月搞P慶祝 __,梁靖琪,

鄧穎芝(右)大爆仲有一個月左右BB就會出世喇~藝人梁靖琪(Toby)上月宣布佗B仔並公開囝囝英文名Roman,呢日佢就舉BabyShower,同一眾親 ...




鄧穎芝(右)大爆仲有一個月左右BB就會出世喇~


藝人梁靖琪(Toby)上月宣布佗B仔並公開囝囝英文名Roman,呢日佢就舉Baby Shower,同一眾親朋好友大肆慶祝。有份出席嘅好友鄧穎芝(Vangie)喺社交網上載合照,見Toby着上粉藍色長裙及長袖外套,但仍難掩巨肚及逼爆上圍,又頭戴后冠及繫上寫有「Mom to be」嘅綵帶,流露出幸福笑容。而Vangie亦以英文留言送上祝福,大爆仲有一個月左右BB就會出世,坦言急不及待同Roman見面。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!