掃呢頁CODE去手機

2013年5月13日 星期一

蔡少芬隨街餵奶被鬧

video


蔡少芬隨街餵奶被鬧

餵母乳被囡咬損 Ada通街餵奶被鬧

已是兩女之母的蔡少芬(Ada)早前接受電台訪問,暢談餵人奶苦與樂,她說:「餵大女湯圓俾佢咬到流血(乳頭),乳腺唔通會硬到似石頭,掂一掂都痛,老公好心痛,但捱過就冇嘢。」現在Ada奶水充足,還自爆通街餵二女大包飲人奶,她笑說:「我試過喺coffee shop餵,主題公園都試過,雖然乜都睇唔到,但俾老公同經理人鬧,最終要用布加雨傘陣遮住。」Ada母親曾因欠賭債與Ada反目,但現在關係已修好,對於母親仍被影到蔡母入賭場,Ada解畫:「阿媽同我講去澳門玩一、二百蚊,叫我唔好介意。」

撰文﹕林妃



■母愛偉大,蔡少芬忍痛亦要餵大女湯圓食人奶。

微博圖片

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網http://hk.add.nextmedia.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!