掃呢頁CODE去手機

2015年8月8日 星期六

男友打點一切 石詠莉恨嫁Patrick 佢係我嘅Iron Man 石詠莉,

Sukie讚男友Patrick細心,為她打點一切。

戀情未能開花 王宗堯嘆同陳詩雅想法不一 王宗堯,陳詩雅,


方健儀讚記性好 盧海鵬唔聽騙案電話 方健儀,盧海鵬,


姚嘉妮私會菲漢斷正 林祖輝幫妻出聲 姚嘉妮,


人奶唔飽遭圍攻 周汶錡道歉:母乳不夠 周汶錡,


唔夠母乳餵唔飽B 周汶錡為言論道歉 周汶錡,


古天樂:44歲古天樂揚言一定會生B:但唔知幾時… 古天樂,


長腿港女入圍好聲音 唔愛周董愛那姐 周董,周杰倫,


保良局幼兒中心涉5招虐兒 警拉女職員 政治時事,


36.3度!1885年以來香港最高溫 政治時事,


36.3度!王維基落區送貨 免費派蜜瓜 政治時事,王維基,


避談石貞善 吳建豪同伍允龍玩hehe 吳建豪,石貞善,伍允龍,


陳庭欣唔介意「姣」上位 庭欣,陳庭欣,


60歲依然Fit爆 任達華清水灣跑街 任達華,


陶喆媽媽為兒子出軌辯護:竟然說出這樣的話,太讓人憤怒... 陶喆,

1438961305971.jpg

Marvel異類殺入影壇 新春激戰開年


甄楚倩盪入銅鑼灣 做隱形人 甄楚倩,


蔡雪瑩:蔡雪瑩拍微電影除鞋做怪人 蔡雪瑩,


伍姑娘自認Open 教敏之床技 嘲對方是「悶棍一條」 伍姑娘,伍詠薇,

敏之(右)和伍姑娘以低V裝上陣,好性感呀!

徐子珊傳離巢 無線全台花旦荒 Bosco力撐TVB人工 Bosco,徐子珊,TVB,子珊,黃宗澤,


林志穎老婆懷孕6個月 林志穎,


石詠莉出碟「Iron Man」撐 石詠莉,

石詠莉為發燒專輯舉行簽唱會。

甄詠珊浸人奶浴嗌爽 甄詠珊,


G.E.M.露腰搶鏡糖妹「花」心思 糖妹,鄧紫棋,G.E.M.,G.E.M,


索爆女做Model 林俊賢怕3分鐘熱度 林俊賢,


重反地球 G.E.M.《新城》捧5獎 成大贏家 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

G.E.M.閃爆《國語力》捧5獎

崩牙駒六十大壽失傳洪門暗語重現江湖 政治時事,崩牙駒,



其他影片:>>






【壹週刊】澳門崩牙駒一向參與洪門活動,他在上星期的壽宴,被台灣洪門的代表封為榮譽主席,在場內大騷洪門手勢,再現古老幫派氣勢。

當晚,崩牙駒在台前展示洪門手勢,據了解,原來屬於澳門14K大佬的崩牙駒,早已加入洪門之一的「中國致公黨」,他個人的咭片便印有「致公黨」。

洪門文化,外界往往會聯想成為黑社會文化,今次崩牙駒眾目睽睽之下進行洪門儀式,看來想為洪門洗底,雖未知成效如何,但勾起了很多老江湖的回憶。

洪門,一個源於民間反清復明的秘密組織,充滿著神秘色彩,後來洪門的分支輾轉流落香港,逐漸演變成本港黑社會不同幫派。

洪門最引人入勝的地方,是猶如摩斯密碼手勢﹑詩句和術語,一個手勢可以顯示幫內職級,「講數」晒洪門詩句,便能分清敵我。

在本港,由於三合會的儀式和術語源於洪門文化,使用有關儀式可能違法。但在台灣和美國,洪門是合法組織,信眾甚多。洪門「門徒」定期舉行聚會,會內大耍傳統儀式,在香爐上插五色彩旗,唸唸有詞。

羅君兒:我比想像堅強 政治時事,羅君兒,


激罕孖空姐老婆拍拖 65歲松哥冧爆 松哥,劉松仁,



其他影片:>>






65歲嘅松哥劉松仁,92年迎娶比自己細廿年嘅空姐蘇嘉燕之後,仍然不時被拍得同其他女伴撐枱腳逛名店,上月又被拍到同大班靚太到大埔郊遊。報道仲話佢同其中一位紮起馬尾、貌似馬賽嘅闊太特別好傾,郊遊之後松哥仲同呢位疑似闊太撇低同行朋友,去咗九龍塘會會所繼續約會。事後松哥直斥報道無中生有:「講多無謂,一切都會過去的。時間可以證明一切。」

松哥同蘇嘉燕係喺飛機上結識,拍拖數月即閃電結婚,婚後劉太相當低調,松哥亦非常體貼0架,日夜管接管送,仲要落街買鑊兼陪睇中醫,來回機場送老婆返工,盡現溫柔;而雖然松哥不乏花邊新聞,但劉太對其非常有信心,繼續俾佢自由度同異性約會。

今日呢,松哥就唔陪朋友,專心一意陪太太,一齊去圓方睇《職業特工隊:叛逆帝國》。下晝5點40分左右,松哥同太太抵達圓方,一路行一路傾,腰間繫住腰bag嘅松哥笑容滿面。兩人一早訂咗飛,睇到7點半左右一齊走。因為散場時好多人,松哥亦特別戴超,同太太保持前後腳,繼續low profile。

睇完戲,有啲餓,落下一層拎飛食意大利嘢,但成十幾人等,太太就話不如去第二間食啦咁,於是兩人去咗隔籬間cafe食pizza飲咖啡,太太仲好貼心咁,幫老公碟薯條唧茄汁,而松哥就專心鋸扒。

食完之後,松哥就變低頭族,密密篤手機;太太食飽之後,都篤咗陣,無聲勝有聲。到臨走前嘆杯啡,兩人終於傾下偈談心,由松哥埋單簽卡走人,再去客戶服務櫃枱蓋飛free parking,然後就車太太走喇。

Mandy Lieu的秘密小三生活 Mandy,劉碧麗,小三,Mandy Lieu,


旺角快閃做瑜伽 Coffee倒奶任影唔嬲 Coffee,林芊妤,


陳國坤買7個包餵妻 黃伊汶肚凸凸飄孕味 陳國坤,黃伊汶,


陳庭欣雙線出擊姣上位 庭欣,陳庭欣,

陳庭欣(Toby)<br>年齡:27歲<br>身高:1米7<br>三圍:32.5C、22.5、34<br>吸睛度:5眼

君如舞台劇開鑼險仆 君如,吳君如,


這個網友在最新的火星照裡發現「螃蟹狀物體」,接著又有人上傳另一張有更離奇發現的火星照… 生活+趣聞,


連續3年榮登全球收入最高男演員的小勞勃道尼(iron man)…原來有這麼一段不想被你知道的過去! 生活+趣聞,


這個小嬰兒一出生就沒有鼻子,但當他笑起來的時候我竟然看到了真正的天使! 生活+趣聞,


看到這些讓好萊塢特效化妝師也佩服的作品,我真的很想請她趕快跟導演合作拍電影啊! 生活+趣聞,


生痱滋超痛苦 食呢啲生果快啲好


葉翠翠婚後運滯? 搵錯吳若希做半日姊妹 翠翠,吳若希,葉翠翠,


西貢搵到參竇 警方起贖款1500萬