掃呢頁CODE去手機

2013年5月16日 星期四

苟芸慧穀脂肪執金




130磅

全身肉,冇腰,好在有件低胸裙,轉移一下視線。

探熱針

苟芸慧穀脂肪執金

攻城計令人氣急升外,苟芸慧不斷膨脹的身形,同樣是城中熱話。

自稱因為壓力大導致水腫,還被外界冠以「肥苟」,感覺不受尊重,但實情肥苟有心自肥,無非等纖體公司獻身上釣,肥苟既以「新城嫂」之名收大嚿代言酬金,又有纖體公司免費幫自己減肥,何樂而不為。

肉壓香香

苟芸慧個個禮拜都有搵錢活動,更乘機加「苟糧」,出騷由四萬跳到八萬。荷包脹,肥苟身形更脹,日前同香香岑麗香出席活動,一個瘦到見骨,一個肥到爆衫,十分搞嘢。

肥腫難分情況日益嚴重,肥苟居然話已經瘦咗:「我有去焗桑拿、通淋巴,去咗六磅水,其實女仔有少少肥係福氣,我明白瘦先叫專業,其實有好多工作都鍾意我肥嘟嘟。」

對於傳聞公司下聖旨,要肥苟閉關七日減十磅,她同樣有解釋:「我下個月要拍劇,做女警,都想瘦,希望回復當年選華姐身材,我知公司有幫手接觸纖體公司,不過我想減得健康,用中醫減肥會適合我。」

而同場的香香,亦開口為好姊妹抱不平:「可能我呢排忙拍劇,少食零食,望落瘦咗少少,其實佢(指肥苟)唔使減肥,人只要開心就會靚。」

115磅

肥苟話,靠推淋巴已經瘦咗六磅,希望可以回復當年選華姐身材。

有城城幫手發功,榮升「新城嫂」的肥苟經常有搵錢 job送上門,一個月唔夠,已經進脹百萬。

有心穀肥

夏天是各大纖體公司穀宣傳的黃金檔期,自○九年獲選國際中華小姐冠軍後,肥苟未曾著過泳衣示人,加上有「新城嫂」封號,著三點式瘦身肉照,對減肥及宅男市場,絕對有吸引力。

「纖體公司一向出得起錢,你睇鍾嘉欣平日著衫連事業線都唔多見,偏偏肯同纖體公司影三點式廣告,嚿錢有幾大,都唔使多講。」纖體界人士說。

肥苟口說公司有幫手搵減肥公司,實情無綫乜都無做過,甚至向外「放流風」逼肥苟減磅,藉此希望有纖體公司自動送上門「打救」,令肥苟的代言價碼拉得更高。

「主動搵客實俾人㩒價,倒不如將計就計,叫苟姑娘肥多兩錢重,到時實有客主動搵上門,而家佢出騷價係咁升,公司都幫佢嗌到十萬,更何況著三點式做纖體代言人呢。」知情人說。

好姊妹同場搵錢,對比去年十二月二人拖手仔出席《萬千星輝頒獎典禮 2012》,肥苟身形,勁吹脹!

被指介入「富黛戀」,肥苟被插做小三,有份演出的《金枝慾孽貳》因廣東話欠佳,被取笑係「 ABC宮女」,但肥苟夠 EQ,仲話個新花名好得意。

平日連低胸衫都唔著的鍾嘉欣,卻願意為纖體公司影三點式廣告,如果肥苟瘦得番,呢個 look,一定殺食。



鍾意就快D Share啦!