掃呢頁CODE去手機

2013年5月9日 星期四

陳山聰假分手扮折墮




探熱針

陳山聰假分手扮折墮

陳山聰跟何超雲拍拖兩年多,上月開始上演分手連續劇,先有陳山聰發窮惡爆粗鬧女友招致四失,其後趁超雲抱恙飛英箍煲,被指箍煲失敗的他,上週六隻身飛返香港,打回原形住舊居,「四失」零收入要搵朋友打救。

據了解,原來小聰子飛英服侍超雲女王後,已死𦧲復合成功,不過火速被氹掂的超雲落唔到台,於是重新自編自導自演一幕假分手,何陳山聰接柯打,轉玩地下情扮折墮。

分手返港扮謙卑

緊戴 Cartier情侶錶

自編自導自演

上週六(五月四日),飛倫敦箍煲三星期的陳山聰回歸。到港當日,超雲校啱時間,開始鋪排假分手大龍鳳,先在 fb及微博公布單身劃清界線,將男友降級為好朋友,又公開叫大家「俾私人空間陳生」,攞彩兼攞分。為配合女友自編自導自演的分手煙幕,陳山聰一反常態唔再龜縮,跟超雲同遊葡萄牙後曬得一身古銅色的他,罕有企定定在機場接受訪問,澄清沒有欠大筆卡數,又再三強調「沒有講過結婚」。

一切照足超雲編排的劇情發展,喪失何家準女婿特權後,不再有車有司機接送出入,陳山聰借用朋友七人車,返回昔日未升呢時的九龍灣麗晶花園舊居,全程扮折墮。

做足大龍鳳

黐朋友車坐

返平民舊居

陳山聰分手後扮慘,除坐朋友車由機場返屋企,貶為平民的他,更特登帶記者返九龍灣舊居,俾人知道他已打回原形。

超雲近日上載新相於微博,網民以為她失戀瘦了一圈,查實是早前食物中毒所致。

超蓮跟超雲兩姊妹同樣鍾意在微博發言,更十分在乎網民反應。

去埋西班牙

據了解,陳山聰四月中飛倫敦箍煲成功,但食回頭草事件曝光後,一直在微博表現情傷的超雲即時冇曬面。

「佢介意外面嘅人點睇,之前有網民笑佢著衫唔掂扮潮人,佢都接受唔到,今次咁快就被人踢爆同番山聰一齊,佢驚俾人笑,所以先編咗呢個箍煲失敗嘅古仔出嚟。山聰冇所謂喎,咪當做戲咁做囉!身邊朋友都知佢哋復合之後去咗好多地方玩,除咗葡萄牙又去埋西班牙,全部係陽光海灘,兩個人仲係好好。」二人身邊朋友說。

翻撻後,二人本計劃五月二日一齊由倫敦返港,但為免再被影到相淪為笑柄,陳山聰改在五月三日離開,而超雲則延遲至五月七日起程,前後腳走人;據知陳山聰離開倫敦前,依然住在超雲豪宅,二人經常玩煮飯仔,女方又用專車送男友到機場,足證關係未變。

對超雲跟陳山聰分手一事,三太近來全程封嘴未有回應。

4月中,陳山聰飛倫敦箍煲成功,被踢爆火速食回頭草的超雲,為要好落台,再度計扮假分手。

兩年前宣布拍拖,超雲就特登拖住陳山聰出席 Gucci時裝騷,在活動中大搶風頭。

無奇不有

寧俾人知莫俾人見,娛樂圈情侶更加!不論拍拖、分手、復合、再分手、再復合,影到相都未必肯認!極盡騎呢!

長途賽

鄭秀文

許志安

91年撻着的許志安、鄭秀文,共同經歷過不少風雨, 02年安仔得「最受歡迎男歌手」高調向女友發表「廚房宣言」,但兩年後分手。安仔之後另結新歡餘德琳( Michelle), 09年 Sammi病癒復出,二人復合之說甚囂塵上,安仔與 Michelle終於在 10年分手,未幾更被拍到與 Sammi在太平館撐枱腳,才公開承認復合。

快來快去

傅穎

羅仲謙

傅穎與羅仲謙拍拖一年後分手,分手幾個月,在男方苦苦力追下再秘密復合,可惜戀情只再維持了半年,最後再見不是朋友。

拉鋸戰

唐詩詠

崔建邦

唐詩詠與崔建邦 05年開始拍拖,男方多次被拍到夜蒲溝女,女方依然不離不棄,直至中巴混血兒鄺敏慧介入,唐詩詠才忍痛分手,之後崔建邦鬧出虐打鄺敏慧及無牌駕駛事件,唐詩詠又再出口力撐事業直插穀底的前度,兩人多次被拍到同車及返家照片,不過仍堅持沒有復合。



鍾意就快D Share啦!