掃呢頁CODE去手機

2013年5月3日 星期五

陳法蓉 dry爆食雞




陳法蓉排隊時不時左望右望,似乎好怕被人認到。咁梗係啦,假假哋都係個靚女,要孤伶伶買外賣喎……

媽咪姐

陳法蓉 dry爆食雞

上期《忽周》咪講過陸詩韻跟錯老細嘅,佢過氣情敵陳法蓉都唔好得去邊。近日陳法蓉應邀為深圳衞視《男左女右》任節目嘉賓,佢否認「女人 35歲就是齊天大剩, 45歲就是剩鬥士」,仲強調自己過得好好!

不過早排媽咪姐去快餐店食炸雞,除咗發現陳法蓉同媽咪姐一樣唔怕禽流感之外,仲見呢位前港姐冠軍孤伶伶買咗份單人外賣套餐。當日佢素顏零打扮,望落去已經 dry dry哋,仲要食埋啲咁 dry嘅食物,真係 dry上加 dry。一代靚女變剩女,唉,令人心酸。

買完單人套餐,陳法蓉一個人揸車返屋企開飯。媽咪姐經驗,綁得住男人個胃,自然綁得住男人個心,強烈建議陳法蓉學煮番兩味。

你估我想咁 dry㗎咩?(設計對白)



鍾意就快D Share啦!